שי ברדה: "לא עמדנו במטרות העונה". דני עמוס: "הכדורגל פה חשוך"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אריאל שלום

עוזר המאמן על הפלייאוף התחתון: "נצטרך להנעים את העונה הזו כמה שאפשר", לא חסך ביקורות מהקפטן: "זה מוגזם". השוער זעם על הקללות ההומופוביות של אוהדי ק"ש: "אני נלחם את המלחמה השקטה". רפואה: "הדרך ארוכה"

(גודל טקסט)
מכבי נתניה הגיעה למשחק החוץ בקריית שמונה כשהיא יודעת שמדובר במשחק על עונה שלמה, הזדמנות אחרונה להגיע לפלייאוף העליון. אלא שלראשונה מאז שחזר לליגה הבכירה, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' תיאלץ להסתפק בקרבות התחתית לאחר שהובסה 3:0 במשחק נפל. עירוני קריית שמונה מנגד ניצחה לראשונה מזה תשעה משחקים על אף ששיחקה בהרכב חסר מאוד.

שי ברדה אמר על התבוסה: "אם הייתי יודע איך זה קרה לנו היה הרבה יותר קל. אדום ופנדל כבר בדקה השישית, המשחק השתנה לחלוטין. הכנו את הקבוצה, אני חושב, אבל בדיעבד דברים קורים, לא היינו טובים, ממש לא. עם עשרה שחקנים זה הרבה-הרבה יותר קשה אבל פשוט לא הגענו למשחק. גם בעשרה שחקנים היינו חייבים לשחק הרבה יותר טוב ונצטרך לתקן את הדברים כדי להיכנס לפלייאוף (התחתון) עם כמה שנקודות ולהנעים את העונה הזו כמה שאפשר, במבחן התוצאה במטרה שמכבי נתניה הציבה לעצמה – לא עמדנו. גם היום יש הרבה מאוד רגעים שלמרות שאתה עם עשרה שחקנים – אתה יכול לשחק הרבה יותר טוב ולצערי זה לא קרה היום".

 
 
מי אשם בכך שנתניה בפלייאוף התחתון: "אפשר להשתמש במילה כישלון או הצליחה. אם אתה מציב מטרות ולא עומד בהן אז זה מה שקורה. כל העונה הזו התחילה מקטרעת וחד משמעית לא עמדנו בציפיות. שלוש שנים אחרונות זה עבד טוב וכעת זה עבד פחות טוב. צר לי על האוהדים ובעל הבית. בכדורגל לפעמים אתה רוצה לעשות הכל ודברים לא מסתדרים. אנחנו עדיין אותם מאמנים ואותה הנהלה שתומכת. חד משמעית האחריות כולה שלנו".


שי ברדה עם פאטוס בצ'יראי. "לא עמדנו בציפיות" (אריאל שלום)
 

 
על אלמוג כהן: "צריך לדעת לבדוק את זה. אני חושב שזה מגיע מאמוציות שלו כדי להצליח, הוא בטח יודע שהוא טעה. אני חיי את אלמוג ביום יום ויודע כמה שהוא רוצה, גם בסיטואציה שהייתה היום עם נגיעת היד. נשוחח איתו. חד משמעית ארבעה אדומים זה מוגזם. נצטרך לפתור את הבעיה הזו. הוא מנסה לעשות הכל לנתניה ויש לו רצון יתר. אף אחד לא תכנן שזה מה שיקרה, אין לי מה להגיד יותר מזה". קפטן נתניה כזכור רשם את הכרטיס האדום הרביעי שלו העונה – שיא ליגה.

דני עמוס על היכולת שהפגין לעומת התבוסה: "זה הדבר הכי מבאס לשוער – להיות טוב ולספוג שלישייה. באמת שאין לי מה להגיד. מדובר באכזבה גדולה, אני חושב שהתקשורת יצרה ציפיות וגם אנחנו האמנו בזה, זה קשה, אנחנו לא אוהבים להיות במקומות האלה, בעטנו בדלי".
 
 
על התלונות לקללות הומופוביות מצד קהל ק"ש: "אני לא גיי, אני נלחם את המלחמה של האנשים השקטים שלא יכולים לדבר, לא יכול להיות שקהל שלם במהלך כל המשחק מקלל אותי קריאות הומופוביות במטרה לפגוע בי למרות שזאת לא קללה אך הם מנסים לפגוע בי ובאוכלוסיה שלמה. הכדורגל שלנו הוא חשוך מהבחינה הזו כמו קריאות גזעניות, לא נעשה עם זה שום דבר, הייתי בפגישה במנהלת, רק ביקשתי מהמשקיף לציין את זה בדו"ח ולאחר מכן לק"ש לא תהיה הזדמנות להגיד שזה לא קרה. הלוואי ונגיע למקום שאנשים יכבדו אחד את השני ויתנו להם לחיות את החיים שלהם בשקט, זה מעבר לכדורגל".

דני עמוס. נלחם את המלחמה של האנשים השקטים (אריאל שלום)
 
 
קובי רפואה: "אף פעם לא התלוננתי על השחקנים החסרים, כמובן שזה לא היה אידיאלי אבל אני שמח, כל הכבוד לבחורים, זה חשוב לנצח אחרי כל כך הרבה משחקים, תמיד האמנו. נשמח היום ומחר, יש לנו משחק עונה ביום ראשון הבא".
 
 
איפה הייתה קריית שמונה עד היום: "כשאתה לא מנצח יש חוסר ביטחון ויש כאן הרבה שחקנים צעירים אבל אנחנו פה כדי לעזור להם, אנחנו תמיד נאמין בהם כי הם שחקנים טובים. כמובן שלא ניצחנו המון זמן, זה מועדון גדול שזכה בתארים, זו לא עוד קבוצה בליגה. אני שמח בשביל איזי שרצקי כי מגיע לו".
 
 
המשך הדרך: "בכדורגל לפני הכל זה ביטחון של שחקנים, זה הדבר הכי חשוב. השחקנים האלה צריכים ביטחון. כמובן שאתה מנצח אתה מקבל ביטחון. הדרך עוד ארוכה".
 


קובי רפואה (מאור אלקסלסי)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי