כפ"ס רוצה להפתיע את ב"ש, מכלוף: "אמונה וצניעות ישאירו אותנו בליגה"

טל מכלוף
טל מכלוף | אריאל שלום

על אף שני ההפסדים שקירבו אותה לקו האדום, בלם הקבוצה, שכבר ניצחה לאחרונה את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, אופטימי: "מודעים לתנודות ביכולת ועובדים על כך". חיים מתלבט לגבי בובקר טראורה, ברקמן יחליף את אטנדה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדים רצופים שקירבו את הקבוצה שוב אל הקו האדום, הפועל כפ"ס תנסה מחר (ראשון) שוב להפתיע קבוצה גדולה, כשתתארח באיצטדיון העירוני בנתניה במשחק נגד הפועל ב"ש (20:00, שידור ישיר בספורט3) , במטרה לברוח עוד קצת מהתחתית ולקבל מעט אוויר לנשימה.

המאמן אופיר חיים מתכנן לבצע שני שינויים בהרכב הפותח כאשר ג'ניה ברקמן יפתח במרכז ההגנה במקומו של סודיק אטנדה המורחק, כשגם בן רייכרט יחזור מהרחקה בעצמו וצפוי לפתוח במקומו של אדריאן רוצ'ט. המאמן עדיין מתלבט האם להכליל את הקשר בובקר טראורה בהרכב, שכן האחרון מציג יכולת פחות טובה לאחרונה, כשאם לא יפתח, שגיא דרור צפוי להיות מוצב במקומו כשגם יהב אפריאט נמצא בתמונת ההרכב.

"הדבר הגדול ביותר הוא אמונה ביכולת שלנו וצניעות בעיניי, זה מה שישאיר אותנו בליגה", התייחס הבלם טל מכלוף למשחק של קבוצתו. כשנשאל על התנודות ביכולת אמר: "אנחנו מודעים לכך ועובדים על הצד המנטלי והמקצועי באימון כדי לתקן את זה להמשך".


טראורה. עשוי לפתוח (אודי ציטיאט)

על התקרית בה השתולל בחדר ההלבשה במחצית: "עשו עניין גדול מדי על מעט מדי. בקבוצת כדורגל אנחנו שמחים יחד, מבואסים יחד ולפעמים גם קצת כועסים. לא פעלתי כפי שמצפים ממני. לקחתי אחריות והמשכנו קדימה.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, ג'ניה ברקמן, טל מכלוף, אביב סולומון, גרשון קופי, דן עזריה, בן רייכרט, עומר פדידה, שגיא דרור (יהב אפריאט, בובקר טראורה) ואמדו סוקונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי