עלייה לפלייאוף העליון תהיה שווה מיליון וחצי שקלים, זנטי: "ניצלתי את ההזדמנות"

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | דני מרון

בבני יהודה החמיאו לאלישע לאחר ה-0:1 על רעננה ומקווים לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים. המשחק החשוב נגד הפועל חיפה ייערך במושבה: "כבר לא יכולים לחכות", סיפר כובש שער הניצחון. בן שמעון יישאר בסגל

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה השיגה אתמול (ראשון) ניצחון סופר-חשוב 0:1 על הפועל רעננה משער של עמית זנטי במחצית השנייה והשאירה לעצמה סיכוי של ממש להעפיל לפלייאוף העליון. כעת יחזיקו אנשי הקבוצה אצבעות למכבי תל אביב, כשניצחון של הצהובים הערב (שני) על הפועל תל אביב בדרבי, יוביל לכך שהזהובים יהיו תלויים אך ורק בעצמם, במחזור הסיום שיערך בשבוע הבא וניצחון שלהם על הפועל חיפה יבטיח מקום בין שש הראשונות בסיום הליגה הסדירה.

"הדבר היחיד שהיה חשוב אתמול, זה הניצחון והשגנו אותו", אמר גורם במועדון. "אנחנו מודעים לכך שהרמה שהצגנו לא הייתה גבוהה, אבל באמת מה שחשוב עכשיו זה לנצח את הפועל חיפה ואז באמת נוכל לחגוג. כרגע עדין לא עשינו שום דבר משמעותי", הוסיף הגורם.

המאמן אלישע לוי, שמקבל מחמאות רבות מראשי המועדון, על תפקודו, פתח במערך התקפי מאוד ואף שילב במהלך המשחק שני שחקני התקפה נוספים כאשר הכניס את אריאל לזמי ועמית זנטי, שכבש את שער הניצחון, בדחיקה מקרוב. מי שקיבל מחמאות היה החלוץ הצעיר רועי בן שמעון, שהוקפץ מקבוצת הנוער וצפוי להישאר בסגל הבוגרים, כל עוד המאבקים בליגה ובגביע יישארו רלוונטיים.


אלישע לוי. זכה למחמאות על המערך ההתקפי (דני מרון)

כפי שפורסם אמש לראשונה בספורט1, המשחק נגד הפועל חיפה במחזור הנעילה של הליגה הסדירה, יערך באצטדיון המושבה, בשעה זהה להתמודדות בין הפועל תל אביב והפועל חדרה, שישחקו במקביל בבלומפילד. בשל הרצון לשמור על שעה אחידה בין שני המשחקים, אושר לבני יהודה לצאת ממגרשה הביתי הרשמי ולעבור לאצטדיון המושבה, ששימש כביתה הקודם, טרם המעבר לבלומפילד המשופץ.

מאז הגעתו של אלישע לוי לקבוצה, הוא חתום על מאזן של ארבעה ניצחונות וארבעה הפסדים, כאשר אחרי כל ניצחון בא הפסד ולאחריו ניצחון ואז עוד הפסד וכן הלאה. הזהובים טרם ניצחו השנה פעמיים ברציפות וכעת, אולי בעקבות העתקת המשחק למושבה, תצליח הקבוצה לחבר ניצחון שני ברציפות, לראשונה העונה.

ראשי המועדון חישבו ומצאו שהעפלה לפלייאוף העליון, תהיה שווה הכנסה כספית שנעה בין מיליון וחצי לשני מיליון ₪. החישוב הכספי מבוסס על מכירת כרטיסים, בעיקר במשחקים נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה, שרצות לאליפות וכן במשחק נגד בית"ר ירושלים, שמסורתית גם היא מביאה קהל רב לבלומפילד.


אוהדי בני יהודה. המטרה הבאה: אצטדיון המושבה (אריאל שלום) 

"אני מאוד שמח על הניצחון, יש משחקים שצריך לקחת בכוח ואני שמח שעשינו את זה", אמר כובש שער הנצחון עמית זנטי, שהתייחס בהמשך לכך שעלה מהספסל ואמר: "זה הכל עניין של מקצוענות. כל שחקן, גם אם הוא פותח וגם אם עולה מהספסל, צריך לתת את ה-100 אחוז ולעלות בטירוף ואני באמת שמח". על השער שכבש הוסיף הקשר: "זה באמת היה כדור תועה, אחרי בעיטה לא כל כך טובה שיצאה לרועי (בן שמעון, ר"ב), לא חושב שהייתי חופשי מדי, פשוט ניצלתי את ההזדמנות".

על ההכנות והדיבורים שהיו במהלך השבוע לפני המשחק נגד רעננה: "אני חושב שכל שחקן כאן הטריף את השחקן השני לידו וכולם דירבנו אחד את השני כדי שננצח את המשחק הזה וגם דיברו על החשיבות של הפלייאוף העליון. יש לנו עכשיו עוד משוכה קשה ואני מאמין שנעבור את זה". לסיום התייחס זנטי למשחק הגורלי נגד הפועל חיפה: "אני בטוח שנצליח לעשות את זה, אם נעבוד יחד ונהיה ממושמעים ואני כבר לא יכול לחכות לשריקת הפתיחה של המשחק".

עמית זנטי. בני יהודה כבר לא יכולה לחכות למשחק הבא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי