בבאר שבע החמיאו לדוד סימאו, קבהא הבטיח: "ניראה טוב יותר עד לסיום העונה"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

אבוקסיס שמח מהופעת הבכורה של הפורטוגלי: "שיחק 90 דקות ועשה דברים יפים". הקשר משוכנע: "צוברים ביטחון". ז'וסואה יחזור נגד מכבי חיפה, בקבוצה מקווים שגם וארן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הרבה חיוכים היו בחדר ההלבשה של בהפועל באר שבע לאחר שריקת הסיום אתמול כאשר הקבוצה רשמה ניצחון ליגה השלישי שלה ברציפות כשגברה 1:3 על הפועל כפר סבא. לצד היעילות שמאפיינת את הקבוצה במחזורים האחרונים תחת יוסי אבוקסיס, בבאר שבע החמיאו לשחקנים שגילו אתמול אופי ונחישות, כשהצליחו לחזור מפיגור בדרך לניצחון. מעבר לכך, מדובר בשלוש נקודות חשובות מאוד מבחינתה של באר שבע במאבק מול בית"ר ירושלים על המקום השלישי בטבלה. בזכות הניצחון, הפער מהקבוצה מהבירה נותר שתי נקודות בלבד. לעונש הרדיוס, שבגללו נאלצה באר שבע לקיים את המשחק באצטדיון בנתניה ולא באצטדיון טרנר, הייתה השפעה ישירה על כמות האוהדים הדלה שהסתכמה רק בכ-2,697 צופים שעשו את הדרך הארוכה מבירת הנגב.


יוסי אבוקסיס הדגיש כפי שעשה גם בעמדת הראיונות לאחר המשחק, שיש מקום לשיפור אבל כיף לתקן אחרי ניצחונות: "ניצחון הוא הדבר הכי חשוב. עד השער שספגנו היו לנו דקות טובות. התייצבנו אחרי הטעות והיה חשוב מאוד לחזור למשחק. לא פשוט לחזור מפיגור ולנצח. אני חושב שניצחנו בצדק. רוצה להחמיא לקהל שהגיע עד לפה ודחף אותנו.

על כך שההרכבים משתנים כל הזמן: "מתחילת הדרך אנחנו מתמודדים עם הרבה חיסורים של פציעות והרחקות. זה מקשה על האפשרות לבנות הרכב קבוע וליצור תיאום. נכון שזו בעיה אך למרות הכל הלחנו להשיג ניצחון שלישי ברציפות".


שחקני הפועל באר שבע. זכו למחמאות על אופי ונחישות (דני מרון)

הקשר הפורטוגלי, דויד סימאו, זכה למחמאות ממאמנו על הופעת הבכורה שלו. "הוא לא שיחק הרבה זמן. בשביל משחק ראשון הוא היה בסדר גמור. אני יודע מה זה לחזור לקצב משחק כזה, אחרי שלא שיחקת הרבה זמן. הוא גם משך 90 דקות משום שהייתי צריך לעשות חילוף מאולץ. בסך הכל הוא עשה הרבה דברים יפים במשחק", התייחס המאמן".

מרואן קהבא, שהתגבר על מחלה ימים ספורים לפני המשחק, סידר לעצמו מתנת יום הולדת אתמול 29, כשכבש את השער שהחזיר את באר שבע למשחק. "לא חשבתי לעצמי שאני אחגוג גם שער וגם יום הולדת", פתח קהבא שהוסיף: "הכי חשוב פה זה הניצחון יוסי דיבר איתנו לפני המשחק ואמר לנו שהמשחק הזה מהווה צומת דרכים מבחינתנו וזה המאני טיים. אנחנו שמחים שהשגנו ניצחון שלישי ברציפות מפני שזה ייתן לנו ביטחון ואני בטוח שניראה יותר טוב בהמשך העונה. גם אם נשחק משחק מושלם, תמיד יש מקום לשיפור. ישנם משחקים שצריך לקחת נקודות בכוח כמו שקרה לנו בשבוע שעבר. הצלחנו לחזור מפיגור. זה לא דבר שמובן מאליו".

על המאפיינים של הפועל באר שבע: "הייתה הרבה נחישות והקרבה מבחינת השחקנים וזה מראה על האופי של הקבוצה. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק וגם איכות הכדורגל שנפגין תגיע בהתאם להתקדמות שלנו. במקביל, אני מקווה שבתקופה הקרובה כל השחקנים הפצועים שלנו יחזרו מפני שאנחנו צריכים את כולם לקרבות שנשארו לנו עד לסיום העונה".


דויד סימאו. המאמן היה מרוצה מהופעת הבכורה שלו (דני מרון)

כעת באר שבע ניצבת בפני צמד משחקים קשים נגד מכבי חיפה, קודם כל במסגרת המחזור הסיום של הליגה הסדירה וימים ספורים לאחר מכן ברבע גמר גביע המדינה, התואר שחמק מהדרום שוב ושוב מאז 1997. אבוקסיס העדיף שלא לדבר על המשחק הזה: "אני לא רוצה להסתכל יותר מדי רחוק. אנחנו באים לכל משחק באופן ספציפי ומדויק ורוצים לנצח. לא נעשה חשבונות האם שחקנים עלולים לספוג כרטיסים צהובים ולהיעדר אבל אם נראה שיש שחקנים שיש עליהם עומס גדול והם לא יוכלו לשחק שני משחקים ברציפות תוך שלושה ימים אז לא נסכן אותם. ניתן את המאה אחוז שלנו בכל משחק כמו שאנחנו עושים תמיד".

במשחק הקרוב אבוקסיס יוכל שוב ליהנות משירותיו של הקשר הפורטוגלי ז'וסואה שהחמיץ את המשחק אמש בשל כרטיסים צהובים (תשעה במספר). בקבוצה מקווים כי גם הקשר דוד קלטינס והחלוץ אנתוני וארן, יתגברו על פציעותיהם ויהיו כשירים למשחק הקרוב מול חיפה.


מרואן קבהא חוגג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי