גולסה נבחר למצטיין: "אני מקווה שאשאר במכבי ת"א". חשש למצבו של צ'יקו

אייל גולסה, אבי ריקן
אייל גולסה, אבי ריקן | דני מרון

איביץ' הגיב לשירי הנאצה של שחקניו אחרי הניצחון: "מה שקרה לא מקובל עליי. בפלייאוף כל משחק יהיה כמו דרבי". גולסה: "כולם רואים שאני נהנה לשחק פה". חשש לקרע בשריר הארבע ראשי של אופואדו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הביסה הערב 0:3 את הפועל תל אביב בדרבי הגדול של העיר. הצהובים שלטו במשחק מההתחלה ועד הסוף, וההרחקה של שי אייזן לא השאירה שום סיכוי לאדומים. בעקבות הניצחון, הצהובים הגדילו שוב את הפער ממכבי חיפה לשש נקודות, מחזור לסיום העונה הסדירה. המאמן, ולדימיר איביץ', היה נשמע מרוצה מהרגיל בסיום מהיכולת של חניכיו:  "אחרי 10 דקות התחלנו לשלוט במשחק, והגענו לשניים או שלושה מצבים לפני שכבשנו את השער הראשון. הם קיבלו כרטיס אדום והיה לנו יותר קל להכריע את המשחק, שיחקנו עם הרבה ביטחון לאורך כל המשחק"

הציפיות לפני המשחק: "האמנתי שננצח את המשחק כי אנחנו קבוצה טובה יותר. אולי לא יצרנו מספיק מצבים עם יתרון מספרי, אבל אנחנו ננתח את זה ונבדוק את זה ונדבר על זה עם כל השחקנים"

השער של גולסה: "גולסה כבש שער נחמד, מאז שהוא חצר מפציעה הוא הפך לשחקן שמניע ומוסר בלי הפסקה. אנחנו צריכים שהוא ימשיך ככה"


איביץ': "אנחנו מכבי תל אביב, כל משחק בשבילנו הוא חשוב" (דני מרון)

עומדים טוב בלחץ של מכבי חיפה: "אנחנו מכבי תל אביב, כל משחק בשבילנו הוא חשוב. אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו, להסתכל ממשחק למשחק ולהתכונן כל הזמן רק למשחק הבא. ככה התנהגתי מהיום הראשון שהגעתי לפה ואני אמשיך לעשות את זה עד היום האחרון שלי פה"

הפלייאוף העליון: "חשוב להיות במקום הראשון בסיום העונה הסדירה, אבל בפלייאוף יהיו קבוצות חזקות וכל משחק יהיה כמו הדרבי. המשחק הבא הוא נגד מכבי נתניה, שהיא קבוצה טובה עם הרבה שחקנים טובים, אנחנו רוצים לסיים טוב את העונה ונמשיך משם"

המאמן התייחס גם לשירי הנאצה של שחקניו עם האוהדים: "לפני שאתחיל לדבר על המשחק אני רוצה להתייחס למה שקרה אתמול עם השירים של השחקנים באימון. מה שקרה לא מקובל עליי וזה לא הדרך שבה שאנחנו מחנכים את השחקנים שלנו. אנחנו מכבדים את כל הקבוצות והאוהדים יכולים לשיר מה שהם רוצים, השחקנים צריכים להתנהג בכבוד. לא הייתי עם השחקנים בזמן שזה קרה אבל דיברתי איתם והעברתי מסר חד וברור. אני בטוח שדברים כאלה לא יקרו יותר במועדון שלנו"


אייל גולסה. נבחר למצטיין (דני מרון)

כובש השער ומי שנבחר לשחקן המצטיין במשחק, אייל גולסה, לא הצליח להסתיר את ההתרגשות בסיום המשחק: "אני שמח מאוד, לנצח בדרבי 0:3, אין יותר כיף מזה".

עתידו במכבי ת"א: "אני חושב שכולם רואים שאני נהנה לשחק פה. אני מקווה שאשאר, אמרתי את זה כבר בכמה ראיונות. יותר חשוב לזכות באליפות ואחר כך להתרכז בשאר הדברים. אני רוצה להישאר במכבי ת"א, אבל קודם צריך לזכות באליפות ואז נסדר את הכל".

מצבו הבריאותי: "הפציעות מאחוריי ברוך השם. אני לא יודע כמה משחקים אני בהרכב, אבל אני שומר על עצמי, מתכונן לכל משחק ואי אפשר לדעת מה יהיה מחר. הפציעה הטרידה אותי מאוד, אני חושב שחזרתי יותר טוב ממנה, עבדתי קשה כדי לשחק כמו שאני משחק עכשיו, כמו שאמרתי, אני שומר על עצמי ועובד קשה".



איביץ': "הוא דורש ממני הרבה דברים, בהגנה ובהתקפה. כמו היום, הוא דרש ממני לשחק אחורה ולעזור לדן, אני שמח שיצא לי לכבוש. איך שבעטתי ידעתי שזה הולך לרשת, אי אפשר להסביר את זה".

נבחרת ישראל: "המאמן מחליט, אני רוצה מאוד להיות בנבחרת".

בנושא אחר, כובש השער השלישי, צ'יקו אופואדו נפצע בדקות הסיום ומירר בבכי בדרך לחדר ההלבשה. לאחר בדיקה שנערכה ע"י הצוות הרפואי של הקבוצה, התגלה חשש לקרע בשריר הארבע ראשי של החלוץ, אך התוצאות המלאות יגיעו רק מחר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי