לוי: "לא מתעסק בעתידי או בתקציב". עדי: "עטר וממן? מרגיש שהם כאן מהקיץ"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר דיבר לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד במחזור סיום העונה הסדירה, שייערך באצטדיון טרנר: "קיים סיכוי שגרסיה ואיינבינדר יהיו בסגל". הקשר: "עבר זמנו של עונש הרדיוס"

(גודל טקסט)

אחרי שפירקה את הפועל חדרה עם צמדים של אלירן עטר ועידן ורד, בית"ר ירושלים תנדוד לאצטדיון טוטו-טרנר (ראשון החל מ-19:45, ישיר בספורט4), שם היא תארח את מועדון ספורט אשדוד במחזור הסיום של העונה הסדירה בעקבות עונש הרדיוס הכפול שספגה. ארבעה ימים לפני המשחק הביתי נגד מכבי פ"ת במסגרת רבע הגמר הגביע (חמישי ב-20:15), שייערך בנתניה זכר לאותו גזר דין, הצהובים-שחורים יקוו להתבסס במקום השלישי כשבמקביל מצפה להפועל באר שבע הרביעית משחק חוץ לא פשוט בסמי עופר מול מכבי חיפה (ראשון ב-20:15).

היום (חמישי) קיימה בית"ר ירושלים מסיבת עיתונאים בהשתתפות רוני לוי והקשר תמיר עדי. המאמן תרגל את ההרכב למחצה ומתכנן שני שינויים בהגנה. במועדון אישרו כי ליוואי גרסיה, שערך אתמול אימון חלקי, עשוי להיכלל בסגל, וכך גם דן איינבינדר שהחל להתאמן עם כדור. כזכור, מי שכנראה יאבד את מקומו בסגל, הפעם בגלל פציעה, הוא טל בן חיים. לפיכך, אור זהבי עשוי לפתוח לצד דיוגו ורדסקה, כשמי שתורגל בצד ימין של ההגנה הוא אופיר קריאף, כאשר אנטואן קונטה ושי קונסטנטין ייעדרו בגין כרטיסים צהובים.

לוי פתח את דבריו במסיבת העיתונאים והתייחס לכך שצפוי לעמוד לרשותו סגל מלא במהלך הפלייאוף העליון: "בכדורגל אנחנו לא יודעים מה יהיה מחר. במהלך עונה יש סיטואציות שונות ומגוונות: יש פציעות, הרחקות וכו'. אני מקווה שנעבור את המשחק מחר בשלום ושבהמשך כל השחקנים יעמדו לרשותי. אנחנו מתרכזים עכשיו באשדוד, צפוי לנו משחק קשה מאוד ואנחנו נגיע אליו מפוקסים".


מרוכז במשחק באשדוד. רוני לוי (דני מרון)

על כך שהמשחק ייערך באצטדיון טוטו-טרנר: "חבל, האצטדיון הביתי שלנו חשוב לנו מאוד. יש לנו סוג של יתרון בטדי ולצערי לא נוכל לארח שם. לפי מה שהבנתי, כמו תמיד, גם לבאר שבע צפוי להגיע הרבה מאוד קהל שיעניק לנו אווירה ביתית. במשחק האחרון בנתניה הם העניקו לנו אווירה פנטסטית, תמכו בנו בצורה נהדרת ועזרו לנו להביא את הניצחון".

סיכום העונה שלו עד כה והאם הוא ימשיך בעונה הבאה: "זה לא זמן לעשות סיכומים, אעשה זאת בסוף הקדנציה. כרגע אנחנו עובדים קשה מאוד. הדינמיקה בתוך המועדון והצוות שלי, היא טובה מאוד. גם עם יוסי בניון, שרוב העבודה שלי איתו היא מצוינת, יש דינמיקה טובה. גם עם אלי ומושיקו היחסים טובים מאוד. אנחנו ונמצאים ערב משחק, העניין פה הוא לא איפה אני רואה את עצמי בעונה הבאה ואיך אני מרגיש. אני מתרכז באשדוד, על זה אני חושב כל היום והשאר פחות מטריד אותי".

על היעדרותם של אנטואן קונטה ושי קונסטנטין מול אשדוד: "מדובר בשני שחקנים משמעותיים בקבוצה שלנו. להוציא  שני שחקנים מחוליה אחת זה לא אידיאלי, אבל יש לנו שחקנים טובים בסגל והם יצטרכו למלא את החסר. נגיע לאשדוד עם 11 שחקנים ונעשה את המקסימום בשביל לנצח את המשחק. איינבינדר וגרסיה? יש סיכוי שנראה אותם בסגל מול אשדוד, הם מתקדמים מאוד יפה באימונים ואני אחליט על כך לקראת המשחק".


ייעדר ביום ראשון. אנטואן קונטה (אריאל שלום)

איך מייצרים המשכיות: "אנחנו תמיד רוצים ושואפים לנצח ולשחק כדורגל טוב. זה חשוב מאוד לייצר המשכיות ולשמור על הפער מבאר שבע. אנחנו רוצים להיות כמה שיותר גבוה. אנחנו במקום טוב ורוצים להיות במקום עוד יותר טוב. ננסה לפתוח פער מהקבוצה שמתחתינו ובשביל זה צריך קודם כל לנצח. אנחנו רוצים לייצר רצף ניצחונות. הייתה לנו תקופה ארוכה של יציבות וכך נרצה להמשיך. ככל שמתקרבים לרגעי ההכרעה, המשחקים הם קשים יותר וצמודים יותר. אנחנו רואים את זה במשחקים שלנו ובמשחקים של היריבות".

על הפלייאוף העליון בו צפויות לשחק כל הקבוצות הגדולות: "אני אתייחס לבית"ר ירושלים, בעונה שעברה לא היינו שם והעונה אנחנו שם ואפילו במקום גבוה. זה כבר משהו טוב. הקבוצה משחק ברמות הגבוהות ויהיו לה יותר משחקים לעומת העונה שעברה. לגבי הפלייאוף עצמו, אני לא מתרכז בו כרגע אלא במשחק הקרוב שהוא מה שמעניין אותנו בשלב זה. כשיגיע הפלייאוף, נעשה שם את המקסימום – כרגע הראש באשדוד".

על כך שתקציב הקבוצה עשוי לרדת בעונה הבאה: "אני לא מתעסק בעניינים האלה, אני מתעסק בקבוצה והמטרה שלי היא לכין אותה בצורה הטובה ביותר. אני מנטרל את עצמי משיחות כאלה ואחרות שמגיעות מכל מיני כיונים שונים".


משה חוגג. רוני לוי לא מתעסק ברעשי רקע (דני מרון)

לצידו של רוני לוי התייצב תמיר עדי, שאמר: "ההכנה די דומה בכל משחק. אנחנו עושים את המקסימום בכל אימון. הצוות מכין אותנו כמו שצריך ואני בטוח שנעשה את תוצאה טובה בעזרת התמיכה של הקהל. כתושב הדרום, אני יודע שיש לבית"ר המון קהל בדרום ואני בטוח שהם יהיו שם לתמוך בנו. עבר זמנו של עונש הרדיוס, אבל אני לא אמור להתעסק בדברים האלה. אנחנו נבוא לכל אצטדיון בשביל להוציא מעצמנו את המקסימום".

על מעמדו בקבוצה: "פתחתי את העונה טוב מאוד והפציעה קצת פגעה בי, אבל בית"ר ירושלים זה מועדון גדול וכל דקה שאני אשחק ואתן מעצמי תהיה חשובה להמשך שלי כשחקן. אני בטוח שאני יכול לעשות עוד סדרת משחקים כזו כמו בפתיחת העונה והדבר הכי חשוב זה שננצח ביום ראשון".

על עלירן עטר וחנן ממן: "זה נראה כאילו הם איתנו מתחילת העונה, האיכויות שלהם על המגרש בולטות ולא צריך לדבר – רואים את זה. גם בפן החברתי הם מאוד מועילים לנו".

המשחק מול אשדוד: "אין משחק קל בליגה הזו, אשדוד קבוצה טובה מאוד אבל אנחנו נבוא ונצטרך לתת את הטון במשחק הזה. נהיה ערוכים למתפרצות שלהם ואני מאמין שנשיג את התוצאה שאנחנו רוצים".


מאמין ביכולתו לשמור על המקום בהרכב. תמיר עדי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי