לראשונה העונה: ורד תורגל בהרכב בית"ר ירושלים. אזולאי בספק

עידן ורד
עידן ורד | אריאל שלום

הקשר ופלומיין תורגלו באגפים, אך נראה שהצרפתי יסופסל אם החלוץ יהיה כשיר. תקציב שכר השחקנים בעונה הבאה יושפע גם מהשגת כרטיס לאירופה, אבל לא יפחת בצורה משמעותית

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עידן ורד תורגל לראשונה העונה בהרכב בית"ר ירושלים, זאת לקראת מחזור סיום העונה הסדירה בו תארח הקבוצה את מ.ס אשדוד באצטדיון "טוטו טרנר" בבאר שבע בעקבות עונש הרדיוס שהושת עליה (ראשון, 19:45 בספורט1) . אתמול, במהלך האימון, ניסה רוני לוי לתרגל שני הרכבים שונים, זאת מכיוון ששלומי אזולאי ערך אימון חלקי בלבד ולאחר שיתברר בסוף השבוע אם הוא כשיר למשחק יוחלט מי יהיו ה-11.

ברביעיית ההגנה תופקדו אופיר קריאף (אנטואן קונטה ושי קונסטנטין מוצהבים), כשאור זהבי תורגל לצד דיוגו ורדסקה ומקס גרצק'ין בצד שמאל. טל בן חיים שוב לא התאמן ולא נראה שיהיה בסגל. בקישור תופקדו עלי מוחמד, תמיר עדי וחנן ממן. אלירן עטר הוסה בשני תפקידים: הראשון כחלוץ תשע במקום אזולאי, כשעידן ורד ופרדי פלומיין בצדדים. השני, כשחקן כנף לצד ורד. במקרה שאזולאי יהיה כשיר, הוא זה שיפתח בחוד. במועדון אישרו כי ליוואי גרסיה, שערך ביומיים האחרונים אימון חלקי, צפוי להיכלל בסגל, וכך גם דן איינבינדר שהחל להתאמן עם כדור.

בינתיים, במועדון מנסים להבטיח את המקום השלישי ולעלות שלב בגביע כדי להבטיח כרטיס לאירופה. בשיחות סגורות, משה חוגג מדבר על כך שבית"ר תוכל להכניס כמיליון שקל מכל סיבוב באירופה, כך שנראה שהתקציב בעונה הבאה יושפע מהעניין הזה. כפי שכבר פרסמנו, גם אם תקציב שכר השחקנים בבית"ר יירד, הוא יהיה זהה לזה שהעמיד חוגג בעונה הקודמת, כ-24 מיליון שקל, ובכך לא יפחת משמעותית משכר השחקנים העונה – שאחרי שחרורם של מספר שחקנים, כולל טיירה וז'אורז'יניו בשלב מוקדם יותר ואנתוני וארן בהמשך, הוא פחות מ-30 מיליון שקל. ההערכה היא שאם יגיעו הצעות על פלומיין וגרסיה בקיץ הם יימכרו, אך טרם התקבלה החלטה סופית בנושא ונראה כי זו תתקבל רק אחרי שיתברר היכן תסיים בית"ר העונה.


ורד. הופעה ראשונה בהרכב מאז הפציעה? (אריאל שלום)

במועדון רצו מאוד לארח בנתניה את שני המשחקים, אבל יסתפקו באירוח המשחק מול מכבי פתח תקוה בחמישי. בבית"ר מקווים שמכירת הכרטיסים תקבל תאוצה לקראת משחקי הפלייאוף ולכן היא השיקה מנוי פלייאוף במחיר של 299-330 שקל, שמכירתו תסתיים ביום רביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי