תורג'מן מפתיע: גטהון ישחק בקישור, רייכרט מתחת לחלוץ

בן רייכרט
בן רייכרט | אודי ציטיאט

המאמן החדש של הפועל כפר סבא מתכנן שני שינויים בהרכב במשחק התחתית הקריטי מול הפועל רעננה, כשבמוקד הצבת המגן השמאלי כקשר אחורי

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שבוע מטלטל שכלל את החלפתו של המאמן אופיר חיים בעמיר תורג'מן, הפועל כפר סבא תארח מחר את הפועל רעננה למשחק שמגדירים במועדון כ"משחק העונה".

"אנחנו מקווים מאוד שכל מה שקרה השבוע לא ישפיע על השחקנים, כי הם היו מאוד מחוברים לאופיר", אמרו בקבוצה. מבחינה מקצועית, הבלם סודיק אטנדה ירצה עונש הרחקה משחק שני ברציפות, הפעם בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ובהיעדרו חוליית ההגנה תישאר זהה.

ההפתעה של תורג'מן מגיעה בקישור האחורי, שם טריגו גטהון, שתופקד העונה כמגן שמאלי, יערוך את הבכורה שלו בעמדת הקשר ויצוות לצידו של גרשון קופי, בעוד דן עזריה לא יפתח בעודו סובל מפציעה קלה והוא בספק למשחק. יהב אפריאט, שכבש במשחק הקודם, צפוי להיות מועדף על פני בובקר טראורה שרשם חצי שעה לא רעה כמחליף בהפסדל הפועל ב"ש. עומר פדידה שהיה בספק, יפתח בסופו של דבר ואילו בן רייכרט יוסט לעמדה קדמית יותר ויפתח מתחת לחלוץ.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, ג'ניה ברקמן, טל מכלוף, אביב סולומון, טריקו גטהון, גרשון קופי, בן רייכרט, עומרפדידה, יהב אפריאט, אמדו סוקונה.

לראשונה בקישור. גטהון (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי