ברדע יעבור מבחן כשירות, בן שמעון: "נבוא לנצח את בית"ר"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | לירון מולדובן

רק לפני המשחק (ראשון החל מ-19:45, ספורט1) תתקבל החלטה לגבי הבלם הפצוע של מ.ס אשדוד. המאמן על כך שההתמודדות תיערך באצטדיון טרנר: "תמיד מעניין מול בית"ר, לא חשוב איפה"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למכבי חיפה, מ.ס אשדוד תקווה לסיים את העונה הסדירה בטעם טוב. הקבוצה הדרומית תתארח באצטדיון טוטו-טרנר אצל בית"ר ירושלים (ראשון החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1) ותנסה לנצל את העובדה שהקבוצה מהבירה ספגה עונש רדיוס והמשחק ייערך מחוץ לביתה.

אשדוד אמנם תשחק בפלייאוף התחתון, אך הקבוצה מעיר הנמל רחוקה כרגע עשר נקודות מנס ציונה שמתחת לקו האדום, כך שהיא למעשה סיימה את העונה. בקבוצה מתכוונים לנצל את שמונת המשחקים שנותרו במטרה להכין את התשתית לעונה הבאה, כשהמטרה המוצהרת של המאמן רן בן שמעון היא לבנות קבוצה שתרוץ בצמרת הגבוהה.

"המשחק מחר הוא האחרון שלנו העונה מול קבוצת צמרת ואנחנו נגיע במטרה לנצח אותו", אמר בן שמעון לקראת ההתמודדות והוסיף: "כל משחק מול בית"ר ירושלים הוא מעניין, בלי קשר למיקום בטבלה ולזהות האצטדיון בו הוא נערך. העובדה שנשחק בטרנר יכולה לפעול לשני הכיוונים, אנחנו מתמקדים בעצמנו ולא בשום דבר אחר".

באימון המסכם שייערך הערב צפויה להתבהר מעט מצבו של הבלם ניר ברדע, שצפוי לעבור מבחן כשירות ורק מחר יוחלט באופן סופי האם הוא ייכלל בסגל של בן שמעון למשחק. שני שחקנים שייעדרו בוודאות הם ג'ימי מרין ויעקב בריהון הפצועים.


יעמוד לרשות בן שמעון? ניר ברדע (דני מרון)

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, ניר ברדע, גיל כהן, פיארס אבו עקל, שלומי אזולאי, רועי גורדנה, סמואל אלאבי, דין דוד, שגיב יחזקאל.

 
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי