תורג'מן: "בכדורגל כל אחד צריך לדאוג לעצמו". כהן: "פחדתי להתפרק"

עמיר תורג'מן
תורג'מן | לירון מולדובן

מאמנה החדש של כפ"ס דיבר אחרי ה-0:3 על רעננה: "זה הניצחון הכי גדול שלי בליגת העל, גם לאופיר חיים יש חלק בזה". המאמן המפסיד: "אין הוקוס פוקוס בכדורגל, זה לא היה כוחות אחרי שנותרנו ב-10 שחקנים"

(גודל טקסט)

חילוף המאמנים השפיע? עמיר תורג'מן במשחקו הראשון בהפועל כפר סבא הוביל את העולה החדשה לניצחון הגדול ביותר שלה אחרי שהתרחקה עוד יותר מהתחתית בזכות 0:3 גדול על הפועל רעננה, שממשיכה להסתבך במקום האחרון ונראית בדרך הבטוחה לליגה השנייה.

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן אמר לאחר המשחק: "זה גם הניצחון גם הכי גדול שלי בליגת העל. היה לנו שבוע לא קל ואני חושב שהשחקנים היו מחוברים לאופיר שעשה עבודה טובה, אבל לפעמים יש שינויים וכל אחד צריך לדאוג לעצמו ולשחק כדורגל. אני שמח שהגענו כמו שצריך, זה נכון שהאדום עזר לנו אבל מהדקה הראשונה ראינו דריכות, אבל שוב אני רק שלושה ימים פה ולכן מגיע כל הכבוד לאופיר חיים".

כמה קשה היה להכין אותם: "אני חושב שהדבר הכי גדול הוא שהאחריות עליהם, גם כשהייתי שחקן או מאמן צריך לדעת לעשות סוויץ'. ואחרי יום יומיים השחקנים נפתחים והכי חשוב שהם נראו מחוברים ומי שלא יהיה טוב לא ישחק".


"צריך לומר שאפו לבחורים" (לירון מולדובן)

אופיר חיים עזב בגלל אי הסכמות עם יצחק שום, איך אתה רוצה לראות את הקבוצה: "אני לא יודע מה הסיבות שאופיר חיים פוטר. אני כן רוצה לשחק כדורגל התקפי ושהקבוצה תדע מה היא מקומה, אבל שוב אני מסכם אחרי יומיים שלושה. אני רוצה להכיר אותם יותר טוב, אבל ממה שראיתי אני רוצה לומר שאפו לבחורים".

יהב אפריאט שכבש את אחד השערים במשחק הוסיף: "כבשתי שער חשוב בדרך להישארות בליגה. כל השבוע דיברנו על זה שזה המשחק עונה שלנו ואנחנו שמחים שעמדנו במטרה. פיטוריו של אופיר חיים? לא היה לנו מספיק זמן להתעסק בזה כי יש היה לנו משחק, ועמיר פה. אני רוצה להקדיש את השער של חברה שלי שיושבת בבית".


"פחדתי להתפרק". גל כהן (לירון מולדובן)

המאמן המאוכזב גל כהן אמר מנגד: "אפשר לסכם אחרי 10 דקות כאשר קיבלנו את האדום, משם הייתה התפרקות אבל זה לא כוחות בעשרה שחקנים, בטח אחרי שקיבלנו פנדל וגול לא מחויב למציאות. ברגע שראיתי 0:3, רציתי להכניס את בן סביר במקום יוג'ין אנסה כדי לעצור את הסחף, המצב לא טוב זו המציאות, פחדתי להתפרק והתחושות לא היו רחוקות מהאמת".

"מתחילת השנה נמצא עם השחקנים, אני חלק מהקבוצה, חלק ממה שהיה ומה שיהיה. אני לא שופט את השחקנים, שוב להישאר ב-10 שחקנים זה לא אפשרי מהשלב הזה ואני לא בא בטענות לשחקנים. האם אצליח להשאיר את הקבוצה בליגה? אין הוקוס פוקוס, זה המצב של רעננה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי