אפריאט עשוי להאריך חוזה, רייכרט: "תורג'מן הביא את העקרונות שלו"

עמיר תורג'מן
תורג'מן | לירון מולדובן

השחקן בן ה-23 גרף שבחים לאחר שבלט ב-0:3 של הפועל כפ"ס נגד רעננה: "גרם לטראורה לרדת לספסל". גורם במועדון צינן: "עוד מוקדם להגיד שהבטחנו את ההישארות". הקשר: "אהבנו את חיים, מי שבמקצוע הזה רגיל לזה"

(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא יש היום (ראשון) שביעות רצון גדולה מאוד לאחר הניצחון 0:3 המשכנע על הפועל רעננה אמש, במה שהיה משחק הבכורה של עמיר תורג'מן על הקווים. שלוש הנקודות שהושגו הרחיק את הירוקים, לפחות זמנית, למרחק של שמונה נקודות מהקו האדום.

כבר מהרגע הראשון הייתה הקבוצה מהשרון טובה יותר וזכתה למשחק מצוין של הקפטן עומר פדידה, שכבש ובישל. גם של יהב אפריאט המשיך את הכושר הנפלא בו הוא נמצא וכבש משחק שני ברציפות. "זה עוד מוקדם להגיד שהבטחנו את ההישארות" ניסה לצנן גורם בכפ"ס את ההתלהבות. "עשינו ניצחון חשוב, הורדנו קצת את הלחץ, אבל הליגה עוד ארוכה".

אפריאט, זכה למחמאות על השער שכבש ("הצליח להוריד את בובאקר טראורה, שחקן שרק בינואר זכה להתעניינות בחו"ל לספסל") כאשר, לספורט1 נודע שבקבוצה מנהלים עם השחקן ונציגו אדם קידן, מגעים על חוזה חדש, שכן הוא מסיים את חוזהו הנוכחי בתום העונה. עוד לפני שאופיר חיים עזב, המאמן לשעבר ערך מספר שיחות עם השחקן ובקבוצה מעידים שבשבועות האחרונים הקשר מראה גרף שיפור והבין את המקום בו הוא נמצא.


אפריאט חוגג. "הוריד את טראורה לספסל" (דני מרון)

כעת, בכפ"ס ינצלו את הפגרה על-מנת לאושש את הפצועים, כאשר החלוץ האוגנדי קיזיטו, שסבל מקרע בשריר הארבע הראשי שהשבית אותו מאז תחילת חודש פברואר, צפוי להיות כשיר למחזור הראשון בפלייאוף התחתון. המגן הימני נועם גמון לעומת זאת, סובל מכאבים במפשעה וצפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה.

"אני לא יודע אם זה הניצחון הכי גדול שלנו השנה, אבל זה עוד צעד גדול להישארות בליגה. זה ניצחון מאוד חשוב, אבל יש לנו עוד המון משחקים עד הסוף ונצטרך להמשיך בדרך הזאת" התייחס הקשר בן רייכרט לניצחון של קבוצתו.

עזיבתו של אופיר חיים: "היה שבוע לא פשוט. מי שבמקצוע הזה בכדורגל רגיל לדברים האלה. קורה שמאמן הולך באמצע העונה ומגיע מאמן חדש. זה לא סוד שאהבנו מאוד את אופיר אבל זה בסדר גמור וזה חלק מהכדורגל. אופיר המשיך הלאה ועכשיו תורג'מן הגיע ואנחנו אוהבים אותו מאוד. הכל בסדר ונמשיך בדרך של עמיר. השחקנים פה מקצוענים ויודעים לעשות את ההפרדה. הגיע מאמן חדש והשתנתה הגישה של כל השחקנים. הכנו את עצמנו הכי טוב שיש למשחק וראו את זה".


רייכרט ושחקני הפועל כפר סבא חוגגים. "נצטרך להמשיך בדרך הזאת" (אריאל שלום)

החיבור עם תורג'מן: "הוא הגיע והביא את העקרונות שלו. הוא מצטרף למאבק שלנו ומכיר את הליגה והמאבקים הללו בפלייאוף התחתון. לעמיר יש את העקרונות שלו כמו שלכל מאמן יש. צריך להיות ממושמעים וללכת בדרך הזאת. מי שלא ילך בדרך הזאת יזוז הצידה וככה זה בכדורגל".

האם כפ"ס היא הקבוצה הטובה ביותר בתחתית: "זה מוקדם להגיד. יש לנו דרך ארוכה ונצטרך להמשיך לנצח. נקווה שלאחר מכן נהיה בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי