בהפועל תל אביב מאושרים: "קלינגר עכשיו אדום בלב ובנשמה"

ניר קלינגר, עומרי אלטמן, מרווין פירסמן
ניר קלינגר ועומרי אלטמן. איך תצליחו לרגש אותנו העונה? | דני מרון

האדומים חוגגים לאחר ההעפלה לפלייאוף העליון, אך המאמן ניסה לצנן את ההתלהבות: "לא יוצא מגדרי, כרגע הגביע מאתגר אותי יותר". ינקו ובוזגלו הופתעו לגלות שהם בהרכב, השוער זכה לשבחים: "הכפפות שלו העלו אותנו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בין כל טיפות הגשם השוטף בבלומפילד והמתח הגדול ביציעים, במהלך תוספת הזמן של המשחק בין הפועל תל אביב והפועל חדרה נשמעו אמש (שבת) צעקות שמחה ואושר אדירות, זאת לאחר שעומרי אלטמן כבש את שער הניצחון של האדומים וחתם את משחק העלייה לפלייאוף העליון של קבוצתו עם 1:2, השווה למועדון האדום הכנסה כספית של כשלושה מיליון שקלים.

גורם בהפועל תל אביב הבהיר: "משה סיני וניר קלינגר ימשיכו כאן גם בעונה הבאה. הם הביאו לשינוי ענק במועדון והחוזה של המאמן התחדש באופן אוטומטי בהתאם לעלייה לפלייאוף העליון, אך גם אם לא היינו מגיעים להישג הזה הם היו ממשיכים. הגלישה שעשה קלינגר בסיום המשחק לתוך הגשם הפכה אותו לאדום בלב ובנשמה".

מסתבר שהמאמן המאושר שמר בסוד על ההרכב שיפתח במשחק עד הגעת הקבוצה שלו לחדרי ההלבשה, שם הופתעו מאוד השוער אריק ינקו ומאור בוזגלו כי הם בתוך ה-11 של קלינגר, שהסביר בעצמו את הרכבו: "כל ההרכב והבחירה בינקו ובבוזגלו באו מתחושות בטן וההתנהלות של השחקנים באימונים. רציתי שיהיו בקבוצה שני שוערים שמשחקים ולא שוער אחד שמשחק והשני מיובש".


בוזגלו. גילה שהוא בהרכב רק בחדר ההלבשה (דני מרון)

מעבר לשמחה על הדשא ובחדר ההלבשה, המאמן לא יצא בחגיגות גדולות והסביר: "אני לא יוצא מגדרי כי הפלייאוף העליון פחות מאתגר כול עוד הפועל ת"א לא נאבקת על המקום הרביעי אשר יכול להוביל לכרטיס לאירופה. משחק רבע גמר גביע המדינה ביום רביעי הקרוב נגד הפועל רעננה יותר מאתגר כרגע".

אלטמן, כובש השערים המצטיין של המועדון בעונה הנוכחית, זכה גם הוא להרבה מאוד שבחים ומחמאות, ובקבוצה ציינו כי הוא הפך לאחד ממנהיגי הקבוצה: "הוא שחקן שמוכיח השקעה ואהבה להפועל תל אביב". בכל הקשור לינקו, שהציל כמה כדורים חשובים מאוד, גורם במועדון סיפר: "הכפפות שלו היו אלה שהעלו את הפועל ת"א. מגיע לו הרבה מאוד מחמאות על שנתיים קשות בספסל שלא שברו אותו".

עמנואל בואטנג חזר אתמול להרכב אחרי כחודש, אך נפגע בראשו במהלך המשחק והוחלף לאחר שהתלונן על סחרחורות. פליפה רודריגס האורוגוואי נותר פעם נוספת בקצה הספסל, לאחר שלא שיחק מאז תחילת החודש הקודם. ניר לקס לא היה בסגל בשל פציעה שספג באימון המסכם. מסתמן ששי אייזן ישוב להרכב כשיסיים לרצות את עונש ההרחקה.


ינקו מאושר. "הכפפות שלו העלו את הפועל תל אביב" (דני מרון)

בצל החמישייה שספגה הפועל ת"א נגד מכבי חיפה בסמי עופר, האדומים יגיעו ביום שבת הקרוב בחזרה לאותו אצטדיון כשהירוקים יארחו אותם במשחק הפתיחה של הפלייאוף העליון. עוד לפני כן, קלינגר יתמודד נגד הפועל רעננה ברבע גמר גביע המדינה: "זה תואר שאני אוהב מאוד" סיכם המאמן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי