אכזבה גדולה בנתניה, ברדה: "אני ודראפיץ' נהיה הראשונים לבוא לקראת המועדון"

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה. | מאור אלקסלסי

היהלומים יצאו עם תחושות קשות לאחר שסיימו את העונה עם הפסד 1:0 למכבי ת"א: "הבקיעו משני מצבים שהיו להם". הקריאות שספג עמוס צוינו בדו"ח המשקיף. כחלון צפוי לעזוב, אחד משני המאמנים סיפר על התוכניות לעתיד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בקרב מכבי נתניה לאחר ההפסד 1:0 אמש (שבת) נגד מכבי תל אביב, לאחר שהקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הייתה יריבה שווה לאלופה במרבית הדקות, אך נכנעה לשער מוקדם של איילון אלמוג.

"זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה" אמרו שחקנים בקבוצה. "היינו אפילו קצת יותר טובים ממכבי ת"א, אבל הם הבקיעו שער אחד משני מצבים שהיו להם ואנחנו לא כבשנו למרות שהיו לנו הרבה יותר מצבים וזה סיפור המשחק".

לצד המשחק, את אנשי נתניה שוב הטרידו קריאות הומופוביות לכיוונו של השוער דני עמוס, שהגיעו הפעם מכיוונם של אוהדי מכבי תל אביב, כאשר משקיף המשחק סיפר בסיום להנהלת נתניה שהדבר ייכתב בדו"ח שלו. עמוס עצמו, זכה לשיחות ממספר אנשים במכבי ת"א שהביעו את צערם על המקרה ובימים אלו ממש הוא פועל בצוותא עם ארגון השחקנים על פעולות לפתרון לתופעה, בדומה לתכנית שנועדה לבעוט את הגזענות מהמגרשים.


עמוס. ספג קריאות הומופוביות מאוהדי מכבי תל אביב (מאור אלקסלסי)

מי שלא היה בסגל ונראה שלא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, הוא הקפטן ויקי כחלון. המגן הימני תורגל בהרכב ביום חמישי, אך לא היה בסגל ולאור הפיחות במעמדו נראה שלאחר מספר שנים, הוא לא ימשיך בשורות היהלומים, שכן הוא מסיים את חוזהו.

לאחר שביום שישי הצהיר המאמן סלובודאן דראפיץ' על העובדה כי הוא יהיה מוכן ביחד עם שי ברדה לבוא לקראת המועדון ולקצץ בחוזהו, במסגרת ההיערכות לעונה הבאה שתתנהל בתקציב רזה יותר. גם ברדה סיפר בסיום על התכניות ורצונו לבוא לקראת המועדון: "המועדון הזה חזק מהכל. מכבי נתניה זה לא עוד סתם מועדון בכדורגל הישראלי. אני בטוח שבסופו של דבר יימצא פתרון למצב. יש לנו חוזה לעונה הבאה, אם ההנהלה תקרא לנו ותבקש להתאזן אנחנו הראשונים שיעשו את זה".

"דיברנו עם עורך הדין רועי דניאל שמייצג אותנו ומבחינתנו נהיה הראשונים שנבוא לקראת המועדון. מכבי נתניה זה לא עוד סתם מועדון עבורנו. דיברנו אני ודראפיץ': זה מועדון שנתנו לו לא מעט אבל הוא החזיר לנו הרבה יותר. אם יש מצוקה, אנחנו הראשונים שצריכים להיות מספיק אחראיים כדי לעשות את זה. ננהל מו"מ עם העוה"ד שלנו ונקווה שזה יהיה מספיק טוב. המועדון הזה מאוד חשוב לנו".


דראפיץ וברדה. "נהיה הראשונים לבוא לקראת המועדון" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי