אייל גולסה בספק למשחק נגד הפועל חיפה: "יצא מזה בנס"

אייל גולסה
אייל גולסה | מאור אלקסלסי

במכבי ת"א זעמו על הכניסה הפראית של שחוביץ' ב-0:1 על נתניה: "מטורף שהוא לא קיבל כרטיס". איביץ' על היכולת: "נצטרך להבין מה קרה", אילון אלמוג: "שיאים נועדו כדי להישבר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שנה שנייה ברציפות שמכבי תל אביב מסיימה את הליגה הסדירה ללא הפסד. אתמול (שבת) היא היא השיגה ניצחון דחוק של 0:1 על מכבי נתניה ופתחה פער זמני של תשע נקודות ממכבי חיפה, שתארח הערב את הפועל באר שבע. אמנם זה היה אחד המשחקים החלשים ביותר שהציגה האלופה העונה, אולם יחד זה היה המשחק ה-21 מתוך 26 העונה בו היא לא סופגת וכאמור לא הפסידה באף משחק.

על פי סידור משחקי הפלייאוף העליון שיפתחו בשבת הבאה, נקבע כי כעת יארחו הצהובים ברצף את שתי החיפאיות. תחילה מול הפועל חיפה במחזור הראשון של הפלייאוף ושבוע לאחר מכן את משחק העונה, נגד מכבי חיפה. לאחר שגם הפועל תל אביב הצליחה להשתחל לשישייה הראשונה ובשל כמות המשחקים מושכי הקהל שמצפים כעת לקבוצה, עשויים במועדון להוציא למכירה 'מיני מנוי' לכל חמשת משחקי הבית הקרובים, כדי למלא את בלומפילד לחלוטין עד תום העונה.

"המשחק הזה היה קשה לצפייה וזו בהחלט היתה ההופעה הכי גרועה שלנו העונה", אמר המאמן איביץ' בסיום ולא חסך ביקורת מקבוצתו. "אני רוצה להודות לאוהדים שלנו, שדחפו אותנו ונתנו לנו את הכוחות שהיינו צריכים, כדי לנצח, כי בלעדיהם אני חושב שלא היינו מנצחים. קשה לי להגיד עכשיו למה נראינו כל כך רע והאמת שלא ראיתי דבר אחד טוב, למעט השער שכבשנו ואולי הדקות הראשונות של המשחק. איבדנו את האיזון, איבדנו את היכולת ההתקפית ומשחק המעבר שלנו היה רע מאוד. קרה כאן משהו ונצטרך להבין מה, כדי לתקן את זה כמה שיותר מהר".


"קרה כאן משהו ונצטרך להבין מה". מכבי ת"א חוגגת, למרות הכל (מאור אלקסלסי)

המאמן המשיך בדבריו הנוקבים ואמר: "בחלק מהמשחקים בהם סיימנו בתיקו, אמרתי שהיינו ראויים לניצחון, אבל לפעמים יש משחקים כמו הפעם, שלא היינו ראויים לניצחון וניצחנו. אם מישהו היה ראוי לניצחון הערב, זו מכבי נתניה. מצד שני, אני זוכר את המשחק הראשון נגדם, כבשנו ארבעה שערים שנפסלו, ייצרנו אין ספור מצבים ולא ניצחנו, כך גם נגד באר שבע והפועל חיפה. לפעמים התוצאה בכדורגל לא מייצגת את מהלך המשחק. אני יכול להגיד שנתניה הייתה הקבוצה העדיפה, אבל זה משהו שלא קרה לנו בכל 25 המשחקים הקודמים, תמיד היינו הקבוצה הדומיננטית שהגיעה למצבים ושלטה בכולם".

איביץ' התייחס גם לכך שדור פרץ שוב לא נכלל בסגל ואמר: "דור כשיר לחלוטין, הוא מתאמן עם הקבוצה ואפילו היה איתנו עד שהוחלט על הסגל הסופי. כרגע זה רק עניין של בטחון עצמו ואני בטוח שהוא יחזור בקרוב".

על שמחת הניצחון אמש העיבה פציעתו של הקשר אייל גולסה, שנזקק לארבעה תפרים ברגלו בסיום המשחק, לאחר תיקול ברוטלי שספג מרגלי מגן מכבי נתניה, זלטאן שחוביץ'. מיד עם שריקת הסיום נלקח הקשר לטיפול רפואי ברגלו ונכון לעכשיו הוא בספק למשחק הקרוב נגד הפועל חיפה. בקבוצה זעמו בסיום על השופט ארז פפיר, על כך שאפילו לא שלף צהוב לעברו של המגן הנתנייתי. "גולסה יצא בנס מהתיקול הזה", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "זה מטורף שהשופט לא שלף צהוב לשחוביץ', שלא לומר אפילו אדום כמובן. השופטים צריכים לשמור על בריאות השחקנים ולהגיב לפגיעות כאלה", הוסיף השחקן. גולסה עצמו העלה לאינסטגרם שלו תמונה של רגלו הפצועה, מיד לאחר שנתפר ועליה כתב: "חייב אדם לברך על הרעה, כשם שהוא מברך על הטובה. תודה להשם שזה רק זה".


גולסה מציג את הנזק ברגלו. בספק להפועל חיפה

החלוץ האנגלי ניק בלקמן, שתוכנן לפתוח בהרכב לאחר פציעותיהם של איתי שכטר וצ'יקו אופאדו, התלונן לקראת המשחק על מתיחה בשריר הירך האחורי והוחלט בצוות המקצועי שלא לסכנו בפציעה חמורה יותר והוא נשאר מחוץ לסגל. היום יעבור בלקמן בדיקה נוספת, לאבחון חומרת הפציעה ואז יוחלט אם להחזירו לאימונים, או לתת לו מספר ימי מנוחה נוספים. גם כובש שער הניצחון איילון אלמוג, הוחלף בדקה ה-85, לאחר שהתלונן על כאבים ברגליו. אלמוג שפתח בהרכב, לא רגיל לשחק לאחרונה כל כך הרבה דקות, ובסיום התברר כי מדובר בכיווצי שרירים בלבד והוא יעמוד לרשות המאמן למשחק הקרוב.

"כמו שהמאמן אמר בסיום, זה היה משחק פחות טוב שלנו", אמר אלמוג בסיום המשחק. "זה קורה, העונה היא מאוד ארוכה ויש גם משחקים כאלה, אבל צריך לדעת לנצח משחקים כאלה בשיניים ואני שמח שעשינו את זה ולקחנו שלוש נקודות. זה באמת מאכזב שככה זה נראה, נעשה חושבים, המאמן יראה לנו בווידאו מה צריך לשפר ונעבוד על זה. זה כדורגל, לפעמים לא הכל הולך כמו שאנחנו רוצים. לצערנו זה מה שקרה, אבל גם במשחקים כאלה, צריך לקחת שלוש נקודות ואני שמח שעשינו את זה".


אלמוג. "צריך גם לדעת לנצח בשיניים" (מאור אלקסלסי)

על השער המוקדם שכבש ועל תפקודו בעמדת החלוץ המרכזי: "קודם כל זה כייף לתת גול בדקות הראשונות של המשחק ורצינו להמשיך במומנטום הזה ולכבוש עוד. לצערי זה לא יצא, וכמו שאמרת, זה הכדורגל ויש גם משחקים כאלה. לא יצא לי לשחק בבוגרים השנה ובעונה הקודמת בעמדה מספר 9, שיחקתי יותר על הקווים, אבל ניתן לי הצ'אנס ואם צריך שזה מה שאעשה והמאמן יגיד לי, אעשה את זה".

החלוץ התייחס לכך שהקבוצה סיימה שוב עונה סדירה ללא הפסד ובמרחק שתי נקודות בלבד מהמאזן בעונה שעברה: "זה כיף גדול. שיאים נועדו כדי לשבור אותם ואנחנו שמחים ורוצים להמשיך הלאה. יש פלייאוף קשה לפנינו".

על כך שכמעט עזב בעונה שעברה ובסוף החליט להישאר: "היתה בעונה שעברה הצעה מאוד גדולה מבית"ר ירושלים ובסופו של דבר חיכיתי לראות מה יהיה, נתתי למי שהייתי צריך, לעשות את העבודה ואני שמח שנשארתי במכבי תל אביב. אני אעשה את המקסימום ואת הכי טוב שלי ואני באמת שמח שנשארתי במועדון הגדול הזה, בבית שלי".

לסיום נשאל אלמוג, האם לא מפריע לו ולחבריו שהם מציגים יכולת בינונית בחלק מהמשחקים והשיב: "ברור שזה מפריע. אנחנו מתאמנים מאוד מאוד קשה באימונים, בשביל להגיע למשחקים ולהציג את הכל בצורה טובה, אנחנו שואפים לזה. בכל משחק פחות טוב, אנחנו בודקים מה עשינו ומשפרים את זה. אנחנו רוצים לעשות בכל שבוע, כמיטב יכולתנו ולהרים את הרמה שלנו. זה לא יצא הפעם, אבל באמת חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות. זו עונה באמת ארוכה וכל נקודה חשובה".


אילון אלמוג ויונתן כהן, שבישל לו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי