מקורבי ג'ראפי: "יש לו חוזה לארבע שנים, הוא לא יעזוב את הפועל ת"א"

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי. הסכים להגיע לחדרה | דני מרון

השוער אמנם ירד לספסל בעקבות יכולתו, אך בסביבתו טענו שאין לו כוונה לחזור לאשדוד בסוף העונה: "הם ירוויחו עליו אם הוא יימכר, אבל לא מעבר לזה. התחרות עם ינקו ספורטיבית וטובה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בסיום משחק הניצחון של הפועל תל אביב על הפועל חדרה ולאחר ההעפלה לפלייאוף העליון בזוכת משחק ענק של אריק ינקו ששב אל בין הקורות על חשבונו של יואב ג'ראפי, שוב החלו בסביבת המועדון הרחשים בנוגע לעמדת השוער בעונה הבאה. אחרי שבקיץ השקיעה הפועל ת"א לא מעט כסף בצירוף יואב ג'ראפי מאשדוד, בסופו של דבר ברגעי ההכרעה שוב מוצא את עצמו ינקו, שוער שגדל בקבוצה, מקבל קרדיט בשער ולאור יכולתו הטובה הוא גם לא צפוי לשוב לספסל, לפחות לא במשחק הקרוב.

המאמן ניר קלינגר נשאל על השינוי בשער לאחר המשחק האחרון והבהיר כי מדובר בהחלטה מקצועית ושהוא מרוצה מכך שיש לו שני שוערים טובים שמשחקים, אבל במועדון לא יכולים להסתיר את העובדה שינקו איבד את מקומו בשל יכולת רעה ואשמה ישירה לפחות בשער אחד בדרבי. לאריק ינקו חוזה לשנתיים נוספות בהפועל תל אביב ואילו יואב ג'ראפי שחתם בתחילת העונה על חוזה ארוך טווח למשך ארבע שנים, אינו מתכוון לשוב לקבוצה של רן בן שמעון, שם עושה חייל רועי משפתי.

בקרבת ג'ראפי התייחסו לכך הבוקר ודיברו בביטול על הטענות לפיהן הוא מושאל ומכאן שבקיץ יחזור לאשדוד: "יש ליואב חוזה לארבע שנים והוא שחקן של הפועל תל אביב. אין שום כוונה לעזוב את הקבוצה בקיץ, יש מאבק על חולצת השוער הראשון מול ינקו וזו יריבות ספורטיבית וטובה. לאשדוד יהיו אחוזים כספיים אם יואב יעבור למועדון אחר באירופה או בישראל במכירה ישירה, אבל הוא לא חוזר לשם".


"יריבות ספורטיבית וטובה, הוא לא חוזר לאשדוד" (דני מרון)

אתמול קיימה הפועל תל אביב יום טיפולים והתאוששות לקראת המשחק ביום רביעי ברבע גמר גביע המדינה בבלומפילד נגד הפועל רעננה. כידוע, ביום שני הפועל תל אביב תשחק באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה בצל הזיכרונות מתבוסת ה-5:0 לפני חודש. כבר נגד הפועל רעננה מתכנן המאמן ניר קלינגר לפחות שני שינויים בהרכב, כששי אייזן יחליף את אחד מבין ניר לקס או עמנואל בואטנג. במתחם חודורוב מצפים שמאמן הנבחרת אנדי הרצוג יזמן למשחק נגד סקוטלנד בפלייאוף יורו 2020 את עומרי אלטמן, אחריו קיים מעקב של נבחרת ישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי