גולוברט העלה תמונה של פלאפל ועקץ את נתניה: "על זה נקנסתי"

רומן גולוברט
רומן גולוברט | עדי אבישי

הבלם הספרדי, ששוחרר מהיהלומים בחודש ינואר ועבר לשחק בקפריסין, כתב בעמוד האינסטגרם: "תודה לתזונאי הספורט של א.א.ק לרנקה שחושב על אופציות טבעוניות". תזונאית המועדון הגיבה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שסיימה את העונה הסדירה עם הפסד למכבי תל אביב, מכבי נתניה יצאה לפגרה בת שבוע שלאחריה תערוך הקבוצה את משחקה הראשון בפלייאוף התחתון כשהמטרה של הצוות המקצועי היא לסיים את העונה במקום השביעי.

למרות ההפסד לאלופה, בנתניה יצאו שבעי רצון מהיכולת: "כולם אומרים איך לא ניצחנו את מכבי תל אביב החלשה, אבל שוכחים לציין שמי שגרם להם להיראות ככה זה אנחנו".

בינתיים, בלם הקבוצה עד חודש ינואר, רומן גולוברט, העלה הבוקר (שלישי) פוסט לעמוד האינסטגרם שלו, בו מתח ביקורת מרומזת על ההתנהגות כלפיו מצד המועדון. כזכור, הספרדי נקנס בסכום של 8,000 שקלים לאחר שהעלה פוסט בעודו משחק בנתניה כשהוא מצולם עם פלאפל, כשבנתניה לא אהבו את המקרה והעמידו אותו לוועדת משמעת.

הבוקר כתב גולוברט: "יופי של מקור פרוטאין. תודה לתזונאי הספורט של א.א.ק לרנקה שחושב על אופציות טבעוניות". מאוחר יותר הוא שיגר לאוויר פוסט נוסף: "אני רק מזכיר – נקנסתי בסכום של 7600 שקלים על אכילת פלאפל על ידי מועדון ללא תזונאי".

אבל מסתבר שלמועדון דווקא יש תזונאית, נועם רדליך והיא ביקשה להגיב לדברים של הבלם: "כל ספורטאי מקצועי יודע שאכילת מזון שומני כדוגמת פלאפל בארוחה שלפני משחק עשויה להכביד על מערכת העיכול, אינה תורמת לגוף אנרגיה זמינה למאמץ ואינה מומלצת. כמו כן, אם אכן קיים תזונאי ספורט למועדון, כדאי שיסביר לרומן כי מוטב שיתמקד באכילת פחמימות לפני המשחק, בניגוד למה שכתב ובניגוד לארוחה שפרסם".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי