יואב כץ תקף: "המשחק הכי גרוע שלנו, רק שלושה שחקנים באו להילחם"

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

הבעלים של הפועל חיפה זעם אחרי ה-2:0 לבני יהודה ברבע גמר הגביע, במועדון לא אהבו את הגישה של השחקנים ושלחו מסר: "חייבים להתיישר ומהר". החילוף של מלול היה מקצועי, חשש מהפציעות של גולאן ופדידה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

"זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה ואולי רק שלושה שחקנים באו להילחם והשתדלו מתוך 14". כך נשמע הבעלים הכעוס של הפועל חיפה, יואב כץ, לאחר ההפסד אמש (שלישי) 2:0 לבני יהודה ברבע גמר גביע המדינה. ההפסד כמובן הביא להדחה מהמפעל, והוא הגיע דווקא לאחר ההעפלה לפלייאוף העליון אחרי ה-0:0 מול אותה בני יהודה בשבת.

הבעלים הוסיף: "ידענו כיצד בני יהודה תשחק ופשוט נפלנו למלכודת שלהם. בכלל חגגנו מוקדם מדי אחרי המשחק בשבת ואני מאשים בזה גם את עצמי. היה אסור לנו לחגוג ככה והיינו צריכים להיות ממוקדים במשחק הזה, אני ממש לא רוצה להרחיב מעבר לזה".

גם גורמים אחרים נשמעו נסערים, בעיקר בעקבות הגישה של רוב השחקנים. גורם במועדון אמר: "נראה שהשחקים היו בטוחים שהניצחון יגיע בקלות ופשוט לא היו מוכנים למעמד. לא יכול להיות שההזדמנות הכי טובה שלנו במשחק הגיעה בשנייה האחרונה. כל שחקן צריך להסתכל על עצמו ולהתיישר לעקרונות שהביאו אותנו לפלייאוף העליון, ומהר".


יואב כץ (מאור אלקסלסי)

המאמן חיים סילבס היה נראה מיואש ברוב שלבי המשחק וניסה להכניס כלים התקפיים דוגמת נס זמיר וגילי ורמוט, אך גם הם לא עזרו להשיג את השוויון. המגן דור מלול הוחלף במחצית מסיבות מקצועיות.

בגזרת הפציעות, ניקולה גולאן וסער פדידה יצאו במהלך ההתמודדות בעקבות פציעות וייבדקו במהלך היום. על פי הערכה ראשונית, נראה כי הפציעה של שחקן ההגנה חמורה יותר מזו של הקשר הצעיר. מי שצפוי לחזור להרכב בשבת מול מכבי תל אביב (16:40, ספורט3) הוא הבלם ניסו קפילוטו, שחזר אתמול לסגל לראשונה אחרי הפציעה. אלמוג בוזגלו צפוי לחזור אף הוא בשבועיים הקרובים.
 

 
מיד לאחר המשחק מול הקבוצה של ולדימיר איביץ' בבלומפילד יחלו הבעלים יואב כץ והמאמן חיים סילבס בהכנות לעונה הבאה ותחילה יקבלו החלטה מי משחקני הסגל הנוכחי ימשיך לעונה נוספת בכרמל, כאשר למספר שחקנים יש בחוזיהם אופציה מצד המועדון.


חיים סילבס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי