בלקמן ערך אימון מלא, יעמוד לרשות איביץ' נגד הפועל חיפה

ניק בלקמן
ניק בלקמן | אריאל שלום

החלוץ עשוי לפתוח בהרכב מכבי ת"א למשחק הראשון בפלייאוף העליון (שבת, 16:40 בספורט3), אך ייתכן שהמאמן יעדיף להמשיך עם אלמוג בחוד. במועדון מצפים לפחות ל-23 אלף צופים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, שמוליכה את טבלת ליגת העל בפער של שש נקודות ממכבי חיפה הדולקת אחריה, תפתח בשבת את משחקי בפלייאוף העליון כשתארח בבלומפילד את הפועל חיפה (שידור ישיר בספורט3 החל מ-16:40). אחרי שבמהלך השבוע נמכרו קרוב ל-2,000 חבילות פלייאוף במסגרת המבצע שהוציא המועדון לאוהדים, במכבי תל אביב מצפים לפחות ל-23 אלף צופים במשחק. השעה המוקדמת, בתוספת מזג האוויר הנוח שצפוי בסוף השבוע, אמורים לגרום לאוהדי הקבוצה להגיע לאצטדיון ובמועדון מקווים שאכן כך יהיה.

מבחינה מקצועית, המאמן ולדימיר איביץ' קיבל חדשות טובות לאחר שניק בלקמן השלים אתמול (שלישי) אימון מלא והוא צפוי להיות בסגל בשבת, ואולי אף לפתוח בהרכב כחלוץ מרכזי. כזכור, בלקמן נעדר מהמשחק האחרון נגד מכבי נתניה בעקבות מתיחה קלה בשריר הירך האחורי ובצוות המקצועי העדיפו שלא לסכנו בפציעה חמורה יותר, בעיקר בשל מצוקת החלוצים הקיימת בקבוצה. בלקמן יעמוד לרשותו של איביץ', אולם המאמן הסרבי עשוי דווקא לבחור באפשרות אחרת ולהמשיך עם אילון אלמוג בחוד ההתקפה, כאשר האנגלי ימתין להזדמנות שלו על הספסל במקרה שכזה.

מי שנמצא בספק גדול למשחק הוא הקשר אייל גולסה, שקיבל תפרים ברגלו בסיום המשחק נגד נתניה, לאחר שספג תיקול פרוע ממגן נתניה זלאטן שחוביץ'. נכון לאתמול, גולסה עדיין לא חזר להתאמן ואם יחמיץ גם את האימונים היום ומחר, הוא ככל הנראה לא ייכלל בסגל למפגש עם החיפאים, גם כדי שלא לסכנו לקראת משחק העונה נגד מכבי חיפה בעוד פחות משבועיים.

שחקן נוסף שנמנה עם רשימת הפצועים הוא איתי שכטר, שסובל ממתיחה במפשעה. שכטר ייעדר בוודאות מהמשחק הקרוב ובצוות המקצועי יעשו מאמצים כדי להכשיר גם אותו לקראת הקרב הגורלי נגד הירוקים.

בלקמן. ישוב לסגל נגד הפועל חיפה (דני מרון)
בלקמן. ישוב לסגל נגד הפועל חיפה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי