הפועל ת"א חיה את החלום: "זכייה בגביע תהיה שווה לאליפות"

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | אריאל שלום

אחרי ההעפלה לפלייאוף העליון, האדומים עלו לחצי הגמר וחולמים בגדול. קלינגר: "רוצה תואר", ברשצקי: "אין חגיגות כי עוד לא זכינו בושם דבר". תקרית דמארי תיבדק

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ארבעה ימים אחרי שזכתה בכרטיס לפלייאוף העליון, הפועל תל אביב העפילה אתמול (רביעי) לחצי גמר גביע המדינה אחרי 1:2 על הפועל רעננה בתום 120 דקות. במועדון רוצים להפוך את העונה, שהחלה בצליעה, לעונה שיזכרו עוד תקופה ארוכה, וגורם סיפר: "זאת הולכת להיות עונה ענקית, אולי עם תואר ורק שווירוס הקורונה לא יעצור את החלום".

הוותיקים באצטדיון בלומפילד הזכירו את ה-0:1 על מכבי נתניה ברבע גמר הגביע בשנת 2012, אז המסע הסתיים בהנפת גביע עם ניצחון 1:2 על מכבי חיפה בגמר. בסביבת המועדון סיפרו כי הנפת גביע העונה תהיה שווה לתואר אליפות, ויש להם רק עוד שני משחקים לנצח כדי לעשות את זה.

המאמן ניר קלינגר אמר בסיום: "סיפור השינוי וההצלחה הוא לא אני. זאת המערכה ולא הופעה של איש אחד. עשינו דרך מטורפת ושינוי מטורף. אנחנו עדיין נמצאים בלי תואר, אבל מאיפה שהתחלנו – זה כמו תואר. אני לא רוצה שהיא 'כמו תואר', אני רוצה תואר כדי לעלות עוד מדרגה. אמרתי שאני רוצה את גביע המדינה יותר מהפלייאוף העליון".


קלינגר (אריאל שלום)


התפרצות הקורונה והיעדר הקהל:
"כדורגל בלי קהל זה לא שווה כלום ועדיף שלא לשחק. אני מדבר כשחקן ולא כמאמן, לשחק משחקים גדולים כאלו ללא קהל זה דבר הזוי ולא עולה על הדעת. צריך לדחות את שני מחזורי הפלייאוף כי יש פגרת הנבחרת הלאומית לקראת סקוטלנד".

למרות הכל, הקבוצה לא שיחקה טוב לאורך דקות רבות והיו במשחק לא מעט נפילות ואיבוד כיוון מקצועי שהובילו ללחץ. החלוץ עומר דמארי, שהוחלף במחצית השנייה, נקלט במצלמות הטלוויזיה כשהוא יושב על ספסל הקבוצה ועסוק בטלפון הנייד שלו. קלינגר הבהיר כי ביום שמח כמו אתמול הוא לא רוצה להתעסק בסיפור הזה, אותו לא ראה בעיניו, אך הבהיר שמדובר באירוע לא מקובל ולא ראוי אשר ייבדק.

במועדון ימתינו להחלטת המנהלת בנוגע לדחייה אפשרית של המחזור הקרוב, בו הקבוצה אמורה להגיע לאצטדיון סמי עופר ולפגוש את מכבי חיפה בצל הזיכרון מה-5:0 הכואב לפני כחודש. ביטול המחזור יוביל לשינוי תכנית האימונים לקראת ההמשך. מי ששב אמש לשחק היה הקשר האורוגוואי, פיליפה רודריגס, שנכנס כמחליף והציג יכולת טובה. איאד אבו עביד וניר לקס, שלא שיחקו אתמול בעקבות צהובים, אמורים לשוב להרכב במשחק הבא.

בסיום המשחק לא נרשמו חגיגות גדולות בחדר ההלבשה. הקשר מוטי ברשצקי הסביר: "אין חגיגות כי לא זכינו עדיין בשום דבר ובשום תואר. העפלה לשלב חצי הגמר היא לא סיבה לחגוג. עדיף עכשיו רק לחלום על הגביע ורק להאמין שנגיע למשחק הגמר".


עומר דמארי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי