משחק הגביע בין חיפה לב"ש ייערך בשני, רק 5,000 צופים יורשו להיכנס

שון גולדברג , דולב חזיזה
שון גולדברג , דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

אחרי שההתמודדות נדחתה בעקבות התפשטות הקורונה והנחיות משרד הבריאות, הוחלט לקיים אותה בשבוע הבא בסמי עופר. נטע לביא וסאן מנחם יוכלו לשחק מול מכבי ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

חלק גדול מאוהדי מכבי חיפה וחלק מאוהדי הפועל באר שבע כבר היו אתמול (רביעי) בדרך למשחק רבע גמר גביע המדינה, אך אז הגיעה ההודעה של ההתאחדות לכדורגל על דחייתו והם נאלצו לעשות פרסה וחלק גדול מהם חזר למרכז ודרום הארץ.

במועדון הירוק הסבירו כי לא רצו לעשות חלוקה, שכן מעל ל-17,000 אוהדים רכשו כרטיס למשחק ולא היה נכון לבחור רק 5,000 מהם שיוכלו להיכנס לאצטדיון. מעבר לך, בקבוצה דיברו גם על הפן הספורטיבי ואמרו: "מדובר בשתי קבוצות מהטובות שנותרו במפעל והמשחק הזה היה יכול להיות כמו גמר גביע. צריך לשמור על רוח הספורט, לא היה מנוס מדחייה".

מאוחר יותר הודיעה מנהלת הליגה על דחיית המחזור הראשון בפלייאוף העליון ועל קיום משחק הגביע של מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע ביום שני, בכפוף להמלצות משרד הבריאות וההתאחדות לכדורגל, כאשר רק 5,000 צופים יורשו להיכנס. בעקבות כך, נטע לביא וסאן מנחם יוכלו לשחק מול מכבי תל אביב.


אוהדי מכבי חיפה בנתניה (מאור אלקסלסי)

בקרב האוהדים נשמעו לא מעט טענות על כך שכבר היו קרובים לסמי עופר. "ההחלטה של משרד הבריאות קצת לא ברורה, ובעיקר התזמון", אמר אחד האוהדים והוסיף: "מה זה משנה אם יש 5,000 אוהדים או 10,000? זה אומר שאי אפשר להידבק? רק ביום ראשון היה במשחק בנתניה מול הפועל ב"ש בו היו מעל ל-11 אלף אוהדים, אז מה השתנה?".

כמובן שתהיינה גם פגיעה כלכלית במידה שיוחלט על הגבלת כמות אוהדים. שחקני הקבוצה, ששהו בבית מלון לקראת ההתמודדות שבוטלה, הופעתו מעט מהוראת משרד הבריאות ואחד מהם סיפר: "היינו מאוד דרוכים וזה הפתיע גם אותנו, אבל הבריאות קודמת לכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי