השלכות הקורונה הגיעו גם לחדרה: מנהל מחלקת הנוער נשלח לבידוד

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

ישראל צרפתי, מאמן קבוצת הנוער של המועדון ומי שמרכז את המחלקה כולה, שהה בספרד לאחרונה ולכן נאלץ להיענות להוראות משרד הבריאות. בשרון פנו להתאחדות במטרה לדחות את המשחק הקרוב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

גם מועדון הפועל חדרה סובל קשות מההוראות החדשות של משרד הבריאות בכל הקשור לנגיף הקורונה. המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ומאמן קבוצת הנוער, ישראל צרפתי, נשלח לבידוד. צרפתי שהה מספר ימים בספרד לטובת השתלמות בשבוע שעבר ועל פי ההנחיות שיצאו אתמול (רביעי) חויב להיכנס לבידוד, שיימשך עד השבוע הבא לפי המכתב שקיבל ממשרד הבריאות. אגב, עוד לפני ההודעה ניהל צרפתי את אימון קבוצת הנוער של חדרה, אך שחקניו יכולים להמשיך להתנהל כרגיל ובשלב זה אינם מחויבים להיכנס לבידוד כפי שנדרש המאמן, זאת לאחר שמשרד הבריאות בדק את המקרה.

מעבר לכך, מטעם המועדון נעשתה הבוקר פנייה להתאחדות לכדורגל, בבקשה לדחות את המשחק הקרוב של קבוצת הנוער נגד מכבי נתניה כדי שהמאמן יוכל לקחת בו חלק לאחר שייצא מבידוד. "אני לא מבחין בתסמינים ולא מבין את הוראות משרד הבריאות, הרי חזרתי כבר לפני מספר ימים והתנהלתי כרגיל. אבל אלו הנהלים, ואני מציית להם", אמר צרפתי הבוקר.

בינתיים, הקבוצה הבוגרת של המועדון, שנחה בגלל הפגרה בפלייאוף התחתון, תערוך היום משחק אימון מול מועדון ספורט אשדוד בכדי לשמור על כושר במהלך הפגרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי