בב"ש מתנגדים לקיום משחקים ללא קהל ותומכים בדחיית הפלייאוף

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | אריאל שלום

במועדון קיבלו בהבנה את דחיית המשחק נגד מכבי חיפה ("בריאות זה לא משהו שמשחקים איתו") והחליטו לבטל יום החופש שהשחקנים היו צריכים לקבל בשישי. בקבוצה עשויים לקיים מספר משחקי אימון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע קיבלו אתמול (רביעי) בהבנה את ההחלטה לדחות את משחק רבע גמר הגביע מול מכבי חיפה. אנשי באר שבע קיבלו את ההודעה על ביטולו של המשחק רגע לפני שיצאו מבית המלון בחיפה לכיוון אצטדיון סמי עופר. "הגיוני שמשחק כזה שאמורים להגיע אליו כ-20 אלף איש, לא יתקיים אחרי שיש הנחייה ברורה לבטל אירועים בהשתתפות מעל 5,000 איש. בריאות זה לא משהו שמשחקים איתו ואם אלו הם ההנחיות, צריך להתיישר לפיהם", אמרו במועדון.

באר שבע אמורה הייתה להתייצב למשחק אתמול עם רשימה גדולה של פצועים: אלטון אקולטסה, בן ביטון, דוד קלטינס ועמית ביטון, כשגם החלוץ בן שהר לא היה כשיר במאת האחוזים. דחיית המשחק למועד אחר תאפשר לבאר שבע להתייצב להתמודדות עם סגל מלא, כשגם מבחינה מנטאלית, ככל שמפגש הגביע מול חיפה יתקיים רחוק ממשחק הליגה בין הקבוצות בו הובסה באר שבע 4:0, רק יועיל לאדומים מבירת הנגב.

בקבוצה הוחלט לבטל את יום החופש שהשחקנים אמורים היו לקבל ביום שישי לצורך התאוששות ממשחק הגביע, והקבוצה תתאמן כרגיל, בלי קשר להחלטה שתתקבל האם לדחות את מחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון בו אמורה הקבוצה לפגוש באצטדיון טדי את בית"ר ירושלים.


חלק מרשימת הפצועים הארוכה. אלטון אקולטסה (מאור אלקסלסי)

אם תעלה הצעה לקיים משחקים ללא קהל עקב הנחיות משרד הבריאות, בבאר שבע יתנגדו לכך, ובמקביל יתמכו בדחיית משחקי הליגה עד אחרי פגרת הנבחרת. אם אכן ידחו משחקי הפלייאוף העליון עד אחרי פגרת הנבחרת, בבאר שבע יערכו משחקי אימון בשבועות הקרובים על מנת שהשחקנים ישמרו על כושר משחק עד לחידוש הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי