ניצלו את הפגרה: נתניה וכפ"ס נפרדו ב-2:2 במשחק אימון

גרשון קופי, גבי קניקובסקי
גרשון קופי, גבי קניקובסקי | דני מרון

שתי הקבוצות מהשרון שמרו על כושר, קהת וגנדלמן כבשו ליהלומים, עבור הירוקים היו אלה ביסאן ואפריאט. עמיר תורג'מן: "עניין הקורונה מפחיד, מקווה שלא מתכננים לשחק בלי קהל"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה והפועל כפר סבא ניצלו הבוקר (חמישי) את פגרת הפלייאוף התחתון, שייצא לדרך בסוף השבוע הבא, וקיימו משחק אימון אשר נערך במתחם האימונים של היהלומים והסתיים ב-2:2

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה חסרה את המגן השמאלי זלאטן שחוביץ' והבלם לזאר צ'ירקוביץ' החולים שנעדרו, כשגם פאטוס בצ'יראי (רץ בצד), גבי קניקובסקי וניקו אולסק זכו למנוחה. גם הקפטן אלמוג כהן נעדר כשכמוהו החלוץ יונס מלדה אשר סובל מפציעה קלה.

הבלם טים הויבך, שלא משחק בשבועות האחרונים בעקבות שפעת, חזר לכושר משחק ופתח בהרכב. כמוהו גם הקשר בן ה-17 רוי קורין, ששולב בקבוצה הבוגרת בתחילת העונה וסבל מפגיעה בראשו אשר השביתה אותו לזמן רב.


דראפיץ' וברדה (אריאל שלום)

רועי קהת ומתן גנדלמן (קפטן קבוצת הנוער של הנתנייתים) כבשו את השערים, כשמנגד נור ביסאן ויהב אפריאט הביקיעו לקבוצה של עמיר תורג'מן. אפריאט המשיך את כושרו הטוב מהתקופה האחרונה, כשכבש בשני משחקי הליגה האחרונים מול הפועל באר שבע והפועל רעננה.

"אנחנו רוצים לנצל את הפגרה ולעבוד גם ברמה הגופנית וגם ברמה הטקטית", סיכם המאמן עמיר תורג'מן. "עניין הקורונה מפחיד ואני מקווה שלא ידחו את הליגה. אם מתכננים לשחק ללא קהל אז עדיף שכן יידחו, כי משחקים ללא קהל זה משעמם".


הרכבים
הפועל כפר סבא:
יגאל בקר, טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, טריקו גטהון, גרשון קופי, דן עזריה, אדריאן רוצ'ט, יהב אפריאט, שגיא דרור, נור ביסאן.

מכבי נתניה: דני עמוס, רותם קלר, מתן לוי, טים הויבך, מוחמד זבידאת, סתיו פיניש, מתן גנדלמן, חן עזרא, רוי קורין, רון אשכנזי, גיא מלמד.


עמיר תורג'מן (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי