חולה הקורונה ששב מספרד ישב בבית הקפה של בתו של משה סיני

משה סיני, שרון ניסנוב
משה סיני, שרון ניסנוב | מאור אלקסלסי

נציג הבעלים של הפועל ת"א צריך לשהות בבידוד? החולה שחזר ממדריד הגיע לבית הקפה 'לורן' ברמת השרון, בו מבקר סיני כמעט בכל יום. במועדון מעריכים: הגבלת הקהל תגרום להפסד של כ-3.5 מיליון שקלים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נערכים למשחקי הפלייאוף העליון ועוקבים אחרי הוראות מנהלת הליגה ומשרד הבריאות סביב נגיף הקורונה. משחק הליגה הקרוב של האדומים יהיה נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר, כשמיד אחריו תצא הליגה לפגרת הנבחרות של חודש מארס.

בפתיחת חודש אפריל הפועל תל אביב תארח את משחקה הראשון במסגרת הפלייאוף העליון נגד בית"ר ירושלים ובגלל מגבלות הקהל, אין צפי לכמות הקהל שתגיע לבלומפילד, אך ככל הנראה משרד הבריאות לא יקל בנהלים הנוכחיים. אם אכן תהיה מגבלה של כ-5,000 צופים לאורך משחקי הפלייאוף הקבוצה תספוג הפסד של 3.5 מיליון שקלים.

הנהלת הפועל תל אביב תגיב בהתאם להתאם להתנהלות של הקבוצות המארחות במחזור הראשון של הפלייאוף, כאשר כבר אתמול (שישי) ההתאחדות הודיעה כי במשחק הגביע של מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע יגיעו כ-20 אלף צופים. במועדון העריכו כי במשחק נגד בית"ר יגיעו כ-22 אלף צופים, 25 אלף נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב ועוד 17 אלף נגד הפועל באר שבע, אך כעת יעשו הערכת מצב מחודשת בעקבות המצב הנוכחי.


הגבלת הקהל תגרום להפסד של 3.5 מיליון שקלים (דני מרון)

בנושא אחר, חולה הקורונה ששב מספרד, שהה בשבוע שעבר פעמיים בבית הקפה 'לורן' השייך לביתו של משה סיני, נציג הבעלים של הפועל תל אביב. הביקור של החולה נערך שלושה ימים לאחר שחזר לישראל בשעות בהן משה סיני לא נכח בבית הקפה, אליו מגיע כמעט בכל יום. בית הקפה ברמת השרון לא יפתח מחר ושני העובדים שהיו במגע עם החולה נכנסו לבידוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי