מכבי ת"א נערכת לחלק את בלומפילד למספר אזורים מבודדים

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | אודי ציטיאט

אנשים מסביבת האלופה צפויים להגיע למשחק הגביע בין חיפה לב"ש, במטרה ללמוד מקרוב על הנעשה בתוך האצטדיון בעקבות הדרישות של משרד הבריאות. חל שיפור במצבם של אייל גולסה ואיתי שכטר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אנשים מסביבת מכבי תל אביב צפויים להגיע מחר (שני ב-20:15) למשחק הגביע בין מכבי חיפה להפועל באר שבע בסמי עופר, על מנת ללמוד מקרוב את ההיערכות המיוחדת והחלוקה בתוך האצטדיון. כזכור, משרד הבריאות אישר ש-20 אלף צופים יגיעו להתמודדות, זאת בכפוף לתכנית חלוקה לאזורי הפרדה וחציצה, כאשר שאר הקבוצות הגדולות יצטרכו להגיש גם הן תכניות להגדרת אזורי חציצה והפרדה לקראת משחקי הליגה במחזור הקרוב.

ראשי מכבי תל אביב ימתינו למשחק בחיפה כדי לראות האם תכנית החלוקה בסמי עופר הצליחה וענתה על דרישות משרד הבריאות ולאחריו יגישו גם הם, יחד ראשי החברה להיכלי הספורט שמנהלת את בלומפילד, תכנית חלוקה והפרדה מיוחדת לקראת משחק הפלייאוף נגד הפועל חיפה (שבת החל מ-19:20, שידור ישיר בספורט3). בשלב זה עדין לא נפגשו הצדדים וטרם תוכננה תכנית והדברים כאמור יתפסו תאוצה לאחר משחק הגביע.

במכבי תל אביב מאמינים שמשרד הבריאות יאשר להם להכניס לפחות 20 אלף צופים לבלומפילד והם ינסו לקבל אישור לכמות גדולה עוד יותר, כדי לאפשר את הגעתם של כל 22 אלף אוהדי הקבוצה, שמחזיקים במנוי שנתי או בחבילות שנמכרו לאחרונה לקראת הפלייאוף העליון.

בחלק המקצועי ואחרי יומיים חופש, הקבוצה תחזור מחר לאימונים ותחל בהכנות למשחק נגד הפועל חיפה. בצוות הרפואי עושים מאמצים גדולים להכשיר את הקשר אייל גולסה, שעדין לא חזר לאימונים בגלל התפרים ברגלו. במהלך הימים האחרונים חל אמנם שיפור במצב פציעתו של הקשר, אבל רק לקראת סוף השבוע תתקבל ההחלטה אם לשתפו.

גם במצב פציעתו של החלוץ איתי שכטר, שסובל ממתיחה בשריר המפשעה, חלה הטבה וקיים סיכוי שגם הוא יהיה מוכן כבר במשחק הקרוב. יחד עם זאת, במכבי תל אביב לא ייקחו סיכון לגבי החלוץ ורק אם יחלים לחלוטין, הוא יילקח בחשבון לקראת שבת. בכל מצב אחר, הוא יקבל זמן מנוחה נוסף ויחזור רק אחרי פגרת הנבחרת, לקראת משחק העונה נגד מכבי חיפה.


עשוי להיות כשיר כבר בשבת. איתי שכטר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי