יוסי בניון נפגש עם האוהד שהתנצל ולא יגיש תביעה

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

בתיווכו של אבי נמני: המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים נועד עם האוהד שתקף אותו. האוהד הביע חרטה ושחקן העבר שהתכוון להגיש תלונה, חזר בו. "אני שמח שהאמת יצאה לאור"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים יוסי בניון, נפגש היום (שני) עם אוהד הקבוצה שטען כי הכה אותו. הפגישה נערכה בתיווכו של סוכן השחקנים אבי נמני ובסיומה הצדדים הסדירו את העניינים ועל פי נוכחים שהיו בפגישה האוהד התנצל בפני בניון והאחרון, החליט שלא להגיש נגדו תלונה.

יש לציין כי בבית"ר ירושלים אמרו כבר בסוף השבוע שבניון לא היה מעורב בעימות וגם המנהל המקצועי אמר בעצמו כי העימות היה מילולי בלבד. כזכור בניון אתמול טען כי האוהד קילל אותו ועזב את המקום. לפני הפגישה, בית"ר ירושלים הציגה בפני האוהד את הצילומים מאותה תקרית וזה אמר לאחר שראה: "הבנתי שבניון לא זה שנתן לי את המכה אלא מישהו אחר, ביטלתי את התלונה במשטרה".

תגובת יוסי בניון לאחר הפגישה עם אוהד הקבוצה: "אני שמח שהאמת יצאה לאור ומקבל את ההתנצלות של האוהד. כולנו כרגע מרוכזים בהצלחה של בית"ר ויש לנו עוד מטרות חשובות להשיג. זה מאחורינו ואני מאחל לאוהד ולמשפחתו רק טוב, ויודע שלא הייתה לו כוונה רעה לפגוע בי. חג שמח לכל בית ישראל".


"שמח שהאמת יצאה לאור". יוסי בניון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי