התכניות של מימר וחדרה: ייצוב ההגנה ורענון החלק ההתקפי

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

לאחר ההודעה הרשמית על הארכת חוזהו של המאמן, בקבוצה התחילו לתכנן את הסגל לעונה הבאה. סיסה הפצוע יוחתם בכפוף למצבו הבריאותי, חלוץ יגיע במקום לוסיו. מימר: "נוכל להרוויח עוד הרבה מהעונה הזאת"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה הודיעה אתמול (שלישי) על המשך ההתקשרות עם שרון מימר, שחתם בקבוצה גם לעונה הבאה. מימר הגיע לחדרה עם פתיחת הסיבוב השני בליגת העל במקומו של אורי גוטמן, ודורג במקום השישי לאורך מרבית המחזורים מאז, אם כי ברגע האחרון הקבוצה פספסה את הכרטיס לפלייאוף העליון. היו"ר אורן גולן אמר: "אני שמח מאוד ששרון ממשיך איתנו. התחלנו העונה דרך משותפת מאוד מוצלחת וכעת נייצר המשכיות. אני משוכנע שיחד נמשיך את המסורת של הפועל חדרה וגם בעונה הבאה נבנה קבוצה ראויה וטובה". מימר עצמו הוסיף: "אני שמח ומאושר להמשיך. אני מרגיש פה חיבור כמו שלא הרגשתי בשום מקום אחר. יחד נמשיך להוביל את הפועל חדרה למקומות יפים".

כפי שפרסמנו לאחר המשחק האחרון של העונה הסדירה נגד הפועל תל אביב, כבר אז הבהירו ראשי חדרה כי ברצונם להמשיך את ההתקשרות עם המאמן ואכן בימים האחרונים הצדדים הגיעו לסיכום. בכל מקרה, לאחרונה הבהירו גם מימר וגם גולן בפני השחקנים כי מבחינתם העונה טרם הסתיימה וכי חשוב מאוד לסיים בצורה טובה, כשהמקום השביעי סומן כמטרה. "היכולת של הקבוצה בפלייאוף התחתון תהיה משמעותית לקראת העונה הבאה", אמרו בחדרה.

במקביל לסיום העונה הנוכחית, במועדון מהשרון כבר מתכננים את עונת 2020/21, שהיעד לקראתה הוא לשמור על יציבות בחלק ההגנתי ולהתחזק בעיקר בחלק ההתקפי. אוסטין אג'ידה, ויסאם רבאח, מנשה זלקה, דיא לבאבידי וירין חסן צפויים להמשיך עונה נוספת בחלק האחורי. במועדון מקווים כי גם חגי גולדנברג יישאר, אך בינתיים ישנם פערים כספיים גדולים בין הצדדים. בחדרה רוצים להשאיר גם את הבלם ג'ונתן סיסה, שנפצע לפני שלושה חודשים וגמר את העונה וכבר הודיעו לבלם כי החוזה החדש יהיה בהתאם לבדיקות הרפואיות שלו.

שרון מימר. חושב כבר על העונה הבאה (אודי ציטיאט)
שרון מימר. חושב כבר על העונה הבאה (אודי ציטיאט)

בנוגע לקישור, הקבוצה כבר הודיעה על מימוש האופציה של סולומון דניאל וגם גלעד אברמוב הצעיר אמור להמשיך. ג'ורג' פוצ'יבה זוכה להערכה רבה במועדון, אך העובדה כי חוזהו צפוי להשתדרג משמעותית במקרה שחדרה תחפוץ בשירותיו, משאירה את עתידו בספק בשלב זה. מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל יחזרו למכבי חיפה ואילו רועי זיקרי צפוי לחזור להפועל תל אביב.

ההחתמה המשמעותית של העונה הבאה צפויה להיות בעמדת החלוץ, כאשר לוסיו יעזוב את הקבוצה וכבר עכשיו מימר והצוות המקצועי מחפשים שחקן מטרה משמעותי שיתפוס את מקומו. גם אליאל פרץ חתום לעונה הבאה ובתכניות של הקבוצה, אך העונה המצוינת שלו עשויה להביאו למועדון גדול או ליציאה לאירופה. כזכור, חדרה כבר החתימה בחודש ינואר את פיראס מוגרבי וריף מסיקה, שיצטרפו בקיץ.


יעזוב בתום העונה. לוסיו (אודי ציטיאט)

מאחור יותר דיבר המאמן שרון מימר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על משחקי הפלייאוף והמטרות לסיום העונה: "בחיים יש רגעים שאתה נהנה ממה שאתה עושה והאושר שלי נובע מכך שאני נהנה מהעבודה שלי בחדרה. אנחנו בני אדם ואם מישהו מגיע בכיף ומחויבות אתה מוציא מעצמך את הפוטנציאל, וזה לא רק לגבי המאמנים אותו דבר לגבי השחקנים וזה הקסם של חדרה".

ההגבלות של נגיף הקורונה: "אני יכול לומר לך שבחדרה יש מיליון שקל של מאבקי פלייאוף עליון, שהיו צריכים לחזור. אני רק חושב מה היה קורה אם היינו מגיעים לפלייאוף העליון. אבל עכשיו אנחנו בפלייאוף התחתון ואנחנו חושבים בכלל איך נוכל לגרד 2,000 אוהדים נגד נס ציונה".

לשחק בלי קהל: "הייתי בקבוצות גדולות ואני חושב שללא אוהדים זה מוריד את הערך המוסף בהרבה אחוזים, אבל אם מדברים על חדרה זה משהו שנבנה ועוד חדש. שוב אני מקווה שיגיעו במשחקים הבאים כמה שיותר אוהדים".

יש ירידת מתח: "אנחנו בתור אנשים שעובדים מציבים מטרות חדשות, כמו לתת הזדמנויות לשחקנים שפחות מקבלים דקות ונוכל להרוויח עוד הרבה מהעונה הזאת. לפעמים שחקנים דווקא שחקנים מגיעים רעבים והקבוצה נראית טוב יותר. חוץ מזה שכל אחד יתעסק בעצמו ולא מעניין אותי מה קורה בשאר הקבוצות. אנחנו מקווים לנצח כמה שיותר, ולסיים במקום 7-8 כדי להתחיל את העונה הבאה בטעם כמה שיותר טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי