אלברמן יחליף את בלבול על הקווים, בחיפה מצפים להפסד של 5 מיליון ש"ח

סמי עופר
סמי עופר | מאור אלקסלסי

שחקן העבר יעמוד על הקווים במקומו של המאמן המורחק נגד הפועל תל אביב. אוהדים שקנו מנויים לפלייאוף יקבלו החזר, אך טרם התקבלה החלטה לגבי המנויים הקבועים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בצל ההתמודדות עם משבר הקורונה בעולם הכדורגל, מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לפתיחת הפלייאוף העליון ולמשחק מול הפועל תל אביב (שני ב-20:15, סמי עופר). שחקני הקבוצה ערכו היום (חמישי) אימון נוסף במתחם האימונים בכפר גלים, בתחילתו הסביר רופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר, איך ממזערים את הסיכוי להידבק ומה חשוב לעשות כחלק מהשגרה היומיומית.

בניגוד לבית"ר ירושלים שהודיעה כבר ביום שלישי כי תארח את משחקה הביתי הקרוב ללא קהל, כאשר ההגבלה הייתה ל-2,000, בחיפה רצו לחכות מעט עם ההחלטה בתקווה שתצא הודעה אופטימית יותר, אך משרד הבריאות החמיר את הנהלים והורה כי משחקי ליגת העל ייערכו ללא קהל. בחיפה אמנם הבהירו לארוך כל הדרך כי בריאות האוהדים חשובה להם ואף התגלה להם כי מספר אוהדים שמחזיקים במנוי יושבים כעת בבידוד, אך עבור הירוקים מדובר במכה כלכלית גדולה.

לאחר משחק הגביע נגד הפועל באר שבע, סיפרו בחיפה כי הנזק של קיום המשחק ללא קהל עמד על כמיליון שקלים, ואם המצב יישאר על כנו, הקבוצה עלולה לספוג נזק של למעלה מחמישה מיליון שקלים. "אין ספק שיש כאן פגיעה מקצועית וכלכלית", אמר גורם בירוק והוסיף: "המגרש הביתי היה משמעותי עבורנו העונה וזאת מכה קשה". במועדון אף שוקלים למנהלת הליגה, שתייצג אותה ואת שאר המועדונים מול מדינת ישראל בניסיון לקבלת תמיכה כספים עבור ההפסדים הכספיים.

ברמה הפרקטית בחיפה כבר החלו בהחזרים כספיים לאוהדים שרכשו מנויים רק למשחקי הפלייאוף העליון, כאשר לאותם מנויים היו גם שני משחקים בליגה הסדירה. לגבי המנויים הקבועים טרם התקבלה החלטה, אם לקזז את המשחקים או לאפשר זיכוי לרכישת מנוי לעונה הבאה.


"אין ספק שיש כאן פגיעה מקצועית וכלכלית". חיפה עלולה להפסיד כ-5 מיליון שקלים (מאור אלקסלסי)

מבחינה מקצועית, הירוקים יגיעו למשחק מול הפועל תל אביב ללא סאן מנחם ונטע לביא המוצהבים, יובל אשכנזי שפרק את הכתף וכמובן המאמן מרקו בלבול שהורחק על ידי בית הדין בעקבות איחור בעלייה למחצית השנייה בשלושה משחקים שונים. עוזר המאמן פול גרובס צפוי לעמוד על הקווים בצוותא עם גל אלברמן.

אגב היה מי שניסה לעלות חיוך במועדון ואמר: "אם יש יתרון קטנטן בזה שלא יהיה קהל אז אולי יהיה אפשר לשמוע את ההוראות של בלבול מהיציע". בנוסף גם כשירותו של ירדן שועה שלא שותף במשחק הגביע מול באר שבע ולא השתתף באימון ביום שלישי בטענה לפציעה, אינה ברורה והוא בספק למשחק נגד הפועל תל אביב.

י
ינהל את המשחק במקום מרקו בלבול. גל אלברמן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי