חולה קורונה ישב בשער 5 בבלומפילד במשחק בין הפועל ת"א להפועל רעננה

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

משרד הבריאות פרסם כי הנדבק ה-120 בישראל נכח במשחק הגביע בו האדומים ניצחו 1:2, בחלק העליון של גוש 316. כלל השוהים בקרבתו התבקשו להתבודד מיידית. אוהד הקבוצה: "כל עוד לא מפספסים משחק, אין בעיה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

התפשטות נגיף הקורונה הביאה לעצירת ליגת העל בפרט והספורט הישראלי ככלל, וכעת מתברר כי במהלך ה-1:2 (אחרי הארכה) של הפועל תל אביב על הפועל רעננה ברבע גמר גביע המדינה, שנערך לפני תשעה ימים, נכח חולה קורונה ביציע של האוהדים האדומים.

מדובר בנדבק ה-120 של הווירוס בישראל, נער בן 15 אשר ישב בשער 5 באצטדיון בלומפילד בחלק העליון של גוש 316. מי שנכח באיזור בו ישב מתבקש להיכנס מיידית לבידוד על פי הוראות משרד הבריאות.

כזכור, אחד מהנדבקים ראשונים בארץ, מספר 13, נכח אף הוא באצטדיון בלומפילד, כאשר ישב בשער 8 ביציע של מכבי תל אביב במהלך הדרבי מול הפועל ת"א, בו הצהובים ניצחו 0:3.

אוהדי הפועל תל אביב (דני מרון)

אוהדי הפועל תל אביב (דני מרון)

הידיעה התפשטה במהירות בקרב אוהדי הפועל תל אביב. זהותו של הנער ידועה ליושבי היציע ומאז שעות הצהריים נודע כי מספר אוהדים שישבו בגוש 316 בו נכח הנער כבר נכנסו לבידוד, בהתאם להוראות משרד הבריאות. עופר ציטיאט, אוהד הקבוצה שישב בשער 5, סיפר לספורט1: "לשמחתם של האוהדים שישבו באותו גוש, נשארו רק ארבעה ימים לסיום תקופת הבידוד הנחוצה. כל עוד ביטלו את המשחקים ואף אחד לא מפספס משחק של הפועל, אז אין בעיה להיכנס לבידוד".

בהמשך נשאל ציטיאט האם התאכזב לשמוע על הפסקת המשחקים והשיב: "לא. כמו שהפועל נראית, הקורונה הזאת הצילה אותנו מאסון יותר גדול שזה הפלייאוף העליון. מתאים לי שיבטלו את העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי