אורוש ניקוליץ' תקף: "אני לא חולה קורונה, אסור לצחוק על זה"

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | אריאל שלום

מתחזה לקשר מכבי ת"א פתח חשבון בטוויטר וכדי להתבדח על השחקן שרשם שתי הופעות בשנה וחצי בישראל, צייץ כי חלה בנגיף. הסרבי השיב באינסטגרם: "אני בחוץ תקופה ארוכה, אבל אל תדאגו - אחזור חזק יותר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בימים בהם המדינה נאבקת בהתפשטות נגיף הקורונה, הרשתות החברתיות ורשת הוואטסאפ עמוסים בימים האחרונים ב"פייק ניוז" והודעות מומצאות שאינן נכונות. אחד הנפגעים מהתופעה הוא אורוש ניקוליץ', קשרה הסרבי של מכבי תל אביב, שאלמוני פתח אמש בשמו דף טוויטר וצייץ "חליתי בקורונה".

ניקוליץ' קיבל אתמול בערב את צילום הדף המזויף ומיהר להגיב בכעס רב, בחשבון האינסטגרם הרשמי שלו: "ראשית אין לי טוויטר. שנית, אני לא חולה בווירוס הקורונה. אל תצחקו עם דברים טיפשיים כאלה, החיים הרבה יותר חשובים מכך".

ניקוליץ' שהגיע למכבי תל אביב בדצמבר 2019, אך נעדר מהמגרשים כמעט שנה וחצי בשל פציעות ורשם דקות בודדות בצהוב, הוסיף בתגובתו גם התייחסות למצבו הגופני וכתב: "אני בחוץ תקופה ארוכה, אבל אל תדאגו לי, אלה החיים. אני לא אחד שמוותר ומרים ידיים. הכדורגל הוא הלב שלי, זה הכל בשבילי. אני אחזור חזק יותר מאי פעם. התפללו ותעשו הכל שהמשפחות שלכם יהיו בטוחות ובריאות".

שחקני הקבוצה שיצאו לשבוע חופש מאימונים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, יקבלו היום תכנית אישית מסודרת מהצוות המקצועי, לקראת המשך התנהלות המועדון, תחת השפעות התפשטות וירוס הקורונה. משחקי ליגת העל הופסקו עד תחילת חודש אפריל ובקרוב תיערך הערכת מצב של ראשי המנהלת והתאחדות לכדורגל, בהתאם להוראות והנחיות משרד הבריאות.


הציוץ והתגובה של ניקוליץ' (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי