סואן לספורט1: "שוחחתי עם ראשי מכבי ת"א, צריך להשעות את שכטר"

איתי שכטר
איתי שכטר | אריאל שלום

שחקן העבר בתגובה לפוסט של החלוץ: "מטומטם זורק אבן לבאר, אלף לא יצליחו להוציא אותה. הוא הסית, אין לו שכל". אוואט: "נציגי הרשימה המשותפת - תומכי טרור מובהקים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הפוסט שפרסם איתי שכטר ממשיך לעורר הדים. אחרי ששחקני ליגת העל, חברי כנסת ועיתונאים פוליטיים התבטאו בנושא הבוער, גם עבאס סואן, מגודלי שחקני בני סכנין בכל הזמנים, הגיב לתמונה שהעלה חלוץ מכבי תל אביב בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו.

"אני חושב שזה טמטום אחד גדול. במקום שאדם יתעסק בספורט, שיתעסק באיך נחיה ביחד, הוא עשה קרע גדול בספורט. אין לו טיפת שכל. בנאדם שפתאום מתעורר בבוקר ורצה לעניין אנשים מסוימים, הסית נגד מגזר שלם", אמר סואן בשיחה עם ספורט1.

סואן הוסיף כי: "צריך להשעות את שכטר מהנבחרת, גם בקבוצה שלו. שוחחתי עם אנשי מכבי תל אביב, הם הסבירו את עמדתם. מועדון כזה גדול, הבהרתי להם, צריך למנוע מקרים כאלה. צריך להבין: מטומטם זורק אבן לבאר, אלף לא יצליחו להוציא אותה. מעצבן אותי ששחקנים נוספים שיתפו את זה. בושה וחרפה".

שוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט, צייץ בעמוד הטוויטר שלו: "זכותנו לומר את דעתנו בקשר לנציגים של הרשימה המשותפת שהם תומכי טרור מובהקים ושאנחנו כיהודים וכעם מופתעים וכאובים ששלושה רמטכ"לים משתפים איתם פעולה".

בזמן שהליגה מושבתת בגלל התפשטות נגיף הקורונה, מיני סערה התחוללה כאמור אתמול (שני) בכדורגל הישראלי בעקבות פוסט שפרסם שכטר. החלוץ הביע את עמדתו הפוליטית וזכה לגינוי מקבוצתו מכבי תל אביב שהורתה לו למחוק את התמונה. שכטר שיתף שלט חוצות עם הכיתוב "ממשלה עם המשותפת – אסון לישראל" והאלופה מסרה בתגובה: "הפוסט של השחקן אינו משקף את עמדת המועדון. ככל גוף ספורטיבי, אין המועדון נוקט בעמדה פוליטית כלשהי".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי