הדרישה של שחקני בית"ר ירושלים: הגבלת הקיצוץ לתקופת הקורונה

עידן ורד, אלירן עטר
עידן ורד, אלירן עטר | דני מרון

השחקנים רוצים להבטיח שהקיצוץ מוגבל ולא יושת על כל החוזה: "כבר שלושה ימים שמסתובבות שמועות, חשוב שנדע מה הזכויות שלנו". בקבוצה הבהירו: "הקיצוץ החל"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים, שפנו אתמול (שלישי) לארגון השחקנים במטרה לבחון את הזכויות שלהם במסגרת ההודעה כי המועדון יקצץ להם 20 אחוז מהחוזה, יציבו מספר דרישות לפני שיסכימו לחתום על הסכם חדש. על פי שיחה ראשונית שהתקיימה עם ראשי הארגון, השחקנים דורשים להבין האם הקיצוץ הוא לזמן מוגבל. כלומר, חלק מהשחקנים טוענים שהקיצוץ מגיע בשל תקופה של חוסר ודאות כלכלית, אולם זו אמורה להסתיים עם חלוף משבר הקורונה.

בבית"ר לא הגבילו את תקופת הקיצוץ והשחקנים דורשים להבטיח ששכרם לא ייפגע בעתיד. אחת האפשרויות היא שבית"ר תציע קיצוץ שיימשך עד תום העונה ובקיץ תיערך שיחה נוספת עם שלושת הקפטנים (עידן ורד, דן איינבינדר, אופיר קריאף) על מנת לבחון אפשרות לקצץ שוב בחוזה שלהם. "הקיצוץ מתחיל מהחודש הנוכחי", הבהירו אתמול בבית"ר, אך השחקנים דורשים להקפיא את הקיצוץ עד שיושג הסדר.

משה חוגג נמצא בבידוד והיום הוא עשוי לצאת ממנו, לאחר שנבדק אתמול. בינתיים, הבעלים הורה להקפיא את המגעים על חוזים ארוכי טווח. אתמול פרסמנו כי שחקני בית"ר חוששים מקיצוץ בעקבות אפקט הקורונה. אחד השחקנים סיפר: "כבר שלושה ימים שמסתובבות שמועות במועדון לגבי קיצוץ. נקווה שהתקופה הזאת תעבור, בשביל כולנו, אבל בינתיים ישוב שנדע מה הזכויות שלנו". אחד השחקנים הוסיף כי "אין לי התנגדות לקיצוץ מינורי לתקופת הקורונה, אבל לא אסכים שיקצצו את כל החוזה. זאת הסיבה שפנינו גם לארגון השחקנים". בימים הקרובים תיערך פגישה בין מושיקו מישאלוף להנהלת בית"ר כדי לבחון סוגיות בוערות נוספות שעולות בנוגע להודעת הקבוצה.

נציג השחקנים אכן פנו אלינו", אישר אתמול יו"ר הארגון משה מישאלוף. "בימים הקרובים נשב עם בית"ר ירושלים לגבי העניין הזה. את דעתנו נאמר בפגישה". עוד הוסיף מישאלוב: "אנחנו מבינים את המצב, אבל לבוא ולהנחית על שחקנים קיצוץ או להוציא לחל"ת, זה לא בא בחשבון. לפחות לא בלי שנדבר".


דורשים להגביל את הקיצוץ לתקופת הקורונה. שחקני בית"ר ירושלים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי