בעיה לקבוצות? הקפטנים הבהירו: שחקנים עם חוזה שבנוי על פרמיות מסרבים לקצץ

מיגל ויטור, עדן בן בסט
מיגל ויטור, עדן בן בסט | דני מרון

בשיחה שנערכה התברר כי חלק מהשחקנים מחזיקים בחוזה שבנוי על 30 אחוז פרמיות, ולא יסכימו לקיצוץ נוסף. מישאלוף: "יש שחקנים שמוכנים לקצץ, אבל לא ניתן שירמסו אותם"

(גודל טקסט)

נציגי ארגון השחקנים ונציגי מנהלת הלגיה ייפגשו היום (רביעי), זאת בצל התכנון של חלק מקבוצות ליגת העל להכריז על קיצוץ רוחבי. אתמול בערב נערכה שיחה בין כל הקפטנים של קבוצות ליגת העל. חלק מהשחקנים הביעו התנגדות לקיצוץ ואחרים הסכימו, אבל הבעיה המרכזית שעלתה בשיחה נותרה אחת: מה יעלה בגורל השחקנים שרוב החוזה שלהם מורכב מפרמיות. אותם שחקנים לא מוכנים לקצץ בשלב זה.

מנכ"ל ארגון השחקנים, מושיקו מישאלוף, סיפר לספורט1: "אנחנו באים במטרה לשבת ולהגיע להסדר לגבי כל הקבוצות, ולא רק על קבוצות שמודיעות על קיצוץ, כמו בית"ר, חדרה ונתניה. אנחנו רוצים לבנות מתווה שיתאים לשחקנים וגם לקבוצות, לראות איך אפשר להתקדם ולא לקבל כל מה שאומרים לנו. השחקנים מבינים שיש בעיה, אבל לא ניתן שירמסו אותם. גם לנו יש מילה".

על נושא הפרמיות: "חלק מהקפטנים באים ואומרים: 'גם ככה החוזה שלנו בנוי על 30 אחוז פרמיות אז אם נקצץ, מה יישאר?'. לכן נצטרך לבוא ולראות מה מציעים לנו. יש לנו קייס משפטי, שאומר שאם מוציאים שחקנים לחל"ת, הם יכולים להשתחרר מהחוזה". אחד הקפטנים אמר אתמול כי: "בחלק מהקבוצות תהיה בעיה, במיוחד עבור השחקנים שלהם יש פרמיות. לא נסכים לכל קיצוץ".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי