משבר: שחקני הפועל חיפה הוצאו לחל"ת עד להודעה חדשה

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

הקורונה ממשיכה להתפשט בישראל והמצב במשק מחמיר. מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג בישר לקפטן עדן בן בסט על ההחלטה ואמר: "כולנו מקווים לשוב במהירה לשגרה". הפועל ב"ש ועירוני ק"ש ביטלו את אימוניהן

(גודל טקסט)

הקורונה ממשיכה להתפשט בישראל ובעקבות כך גם המשבר במשק. אחרי ששחקני בית"ר ירושלים מכבי נתניה והפועל חדרה נדרשו לקצץ ב-20% משכרם, הבוקר (רביעי) הוצאו שחקני הפועל חיפה ולמעשה כל עובדי המועדון לחופשה ללא תשלם עד להודעה חדשה.

מהפועל חיפה נמסר: "בעקבות המשבר, הזמין הבוקר מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג את קפטן הקבוצה עדן בן בסט לשיחה בה הבהיר לו את הנחיצות בצעדי התייעלות לנוכח המצב הכלכלי שפוגע קשות בכל המשק ובמועדוני הכדורגל, ולכן הוצאו להם מכתבי חל"ת (חופשה ללא תשלום) עד להודעה חדשה".

שטרלינג עצמו אמר: "אנו מקווים לשוב במהירה לשגרה פעילות של הקבוצה ושל ענף הכדורגל אותו אנחנו כל כך אוהבים".

הבעלים יואב כץ מסר: "מדובר במגיפה עולמית שכמותה לא חווה העולם מזה 200 שנה והיא עלולה לרסק את כלכלת העולם. נדרשת הבנה של השחקנים למציאות זו כדי לא לכרות את הענף שעליו הם יושבים. אין כאן מנצחים או מפסידים, חזקים או חלשים. רק בכוחות משותפים ותוך הבנה נעבור את המשבר הזה"


שחקני הפועל חיפה (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, המצב ממשיך להשפיע גם על יתר קבוצות ליגת העל. הפועל באר שבע הודיה רשמית כי היום ומחר לא יתקיימו אימוני הקבוצה. בקבוצה קשובים להנחיות משרד הבריאות ומתעדכנים מעת לעת ובהתאם לכך יפעלו ראשי המועדון. נזכיר כי המאמן יוסי אבוקסיס והקשר דוד קלטינס שוהים בבידוד בביתם החל מאתמול.

 

גם בעירוני קריית שמונה מנסים להתמודד עם המצב החדש. המועדון הודיע כי בצל הנגיף הוחלט לבטל את אימון הבוקר של מחר ומעבר לכך אימוני הקבוצה ייעצרו. במהלך הסופ"ש תתקיים הערכת מצב מחודשת. 

שחקני הפועל באר שבע. האימונים הופסקו לעת עתה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי