אשכנזי נותח: "אעשה הכל כדי לחזור למגרשים מהר ככל האפשר"

יובל אשכנזי
יובל אשכנזי. צפוי לפתוח | מאור אלקסלסי

קשר מכבי חיפה עבר ניתוח למניעת פריקות חוזרות בכתפו, משך ההחלמה מוערך בין שלושה לארבעה חודשים. "שמח שזה עבר כמו שצריך, תודה למועדון על הליווי הצמוד"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בזמן שאימוני מכבי חיפה מושבתים עקב התפשטות נגיף הקורונה, קשר הירוקים יובל אשכנזי עבר היום (חמישי) ניתוח בכתפו, אותו ביצעו אורטופד המועדון בצלאל פסקין וד"ר ניר הוס. ההליך הכירורגי נועד למנוע פריקות חוזרות אצל אשכנזי, שסבל מפציעה זו כבר שלוש פעמים. כזכור, הפעם האחרונה אירעה במהלך משחק הגביע בו הפסידו החיפאים להפועל באר שבע.

בצאתו מהניתוח, השחקן אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני שמח שהניתוח עבר כמו שצריך. מחכה לי עכשיו תקופת החלמה לא קצרה, אבל אני אעשה בה הכל כדי לחזור מהר ככל האפשר למגרשים. תודה רבה לפסקין, לצוות הרפואי ובעיקר למועדון על הליווי הצמוד".

כפי שפורסם אתמול, משך ההחלמה של הקשר צפוי להיארך בין שלושה לארבעה חודשים, כשהמשמעות היא שגם במקרה שמשחקי ליגת העל יחודשו בחודש מאי כפי שמתוכנן בשלב זה, אשכנזי לא צפוי לעמוד לרשות המאמן מרקו בלבול במהלך הפלייאוף העליון.

בנושא אחר, מכבי חיפה הודיעה כי עוזר המאמן פול גרובס ומאמן הכושר נאיל קלארק טסו לאנגליה באישור המועדון, על מנת לשהות עם משפחותיהם בעת שהליגה מושבתת. השניים צפויים לשוב לארץ בסוף החודש הקרוב.

אשכנזי לאחר הניתוח (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
אשכנזי לאחר הניתוח (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי