גם אם ליגת העל תחודש במאי, אשכנזי לא צפוי לחזור לשחק

יובל אשכנזי
יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

לאחר מספר בדיקות, מכבי חיפה החליטה שהקשר ינותח מחר בכתפו, ייעדר כארבעה חודשים ולא יעמוד לרשותו של המאמן מרקו בלבול. וגם: איך במועדון העניקו לרוקאביצה את פרס שחקן החודש?

(גודל טקסט)

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בישראל. אחרי שהפועל חיפה בכדורגל והפועל תל אביב בכדורסל הוציאו את עובדי המועדונים לחופשה ללא תשלום עד להודעה חדשה, קבוצות הכדורגל של מכבי חיפה הסתפקה בשלב זה בהודעה על הפסקת אימונים זמנית.

ממכבי חיפה נמסר: "אימוני הקבוצה הופסקו עד יום א'. בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, הוחלט לעת עתה להפסיק את אימוני הקבוצה. בשלב הראשוני יופסקו האימונים עד ליום ראשון ולאחר מכן תתקבל החלטה לגבי ההמשך".

בתוך כך, הירוקים ספגו מכה לא פשוטה כשהתברר שיובל אשכנזי יעבור מחר ניתוח לתיקון פריקת הכתף. לאחר מספר בדיקות, החליט אורטופד המועדון, ד"ר בצלאל פסקין, יחד עם הצוות הרפואי, כי השחקן יעבור ניתוח בכתפו מאחר וזו הפריקה השלישית בכתפו.

זמן ההחלמה הצפוי הוא כארבעה חודשים, כך שאם ליגת העל תחודש כמתוכנן במאי, אשכנזי לא צפוי לעמוד לרשות המאמן מרקו בלבול במהלך הפלייאוף העליון. כזכור, אשכנזי נפצע במהלך ההפסד להפועל באר שבע ברבע גמר גביע המדינה והוחלף בשלב יחסית מוקדם.

בנושא אחר, ניקיטה רוקאביצה זכה בשחקן חודש פברואר, אבל בשל השבתת הליגה לא הייתה הזדמנות טובה להעניק למלך שערי הליגה את הפרס. לכן במכבי חיפה החליטו לציין את המאורע בדרך יצירתית במיוחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי