בית"ר צפויה למכור יותר מזר אחד בקיץ. עלי מוחמד יעזוב?

עלי מוחמד, רועי גורדנה
עלי מוחמד, רועי גורדנה | דני מרון

במועדון נערכים לאפשרות של קיצוץ רוחבי גם בעונה הבאה. הערכה: הקבוצה תנסה לממש חלק מהנכסים העיקריים שלה, כשגם הצעה טובה על גארסיה תוביל למכירתו. הגדולות בכוננות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בימים האחרונים הודיעה בית"ר ירושלים על קיצוץ רוחבי במועדון בגובה של 20%. חלק משחקני הקבוצה תהו האם הקיצוץ תקף לתקופת הקורונה בלבד, עד סוף העונה או גם להמשך החוזה, אך כעת נראה כי בקבוצה סיפקו להם תשובה ברורה בנוגע לעניין הזה. על פי שיחות פנימיות שהתקיימו עם נציגי השחקנים והשחקנים עצמם, הקיצוץ הרוחבי יימשך גם בעונה הבאה. עדיין לא ידוע באיזה שיעור, אך כבר עכשיו ברור כי בית"ר ירושלים תקצץ בתקציבה. בנוסף, תנסה הקבוצה לממש חלק מהנכסים שלה.

הנכסים המרכזיים של בית"ר ירושלים כיום הם השחקנים הזרים ובעיקר עלי מוחמד וליוואי גארסיה. אם בית"ר תקבל עליהם הצעות טובות בקיץ, היא תנסה למכור אותם. לקבוצה יש אופציה על רכישת אנטואן קונטה ועוד לפני תקופת הקורונה הוחלט לממש אותהאולם כעת במועדון מתלבטים. אם יממשו את האופציה, תהיה אפשרות למכור את השחקן בקיץ. אם לא, המגן יעזוב משום שלבית"ר, בטח בתקופה הזו, אין כוונה לשדרג את שכרו. 

בנוסף לכך, לספורט1 נודע כי חלק לא קטן מהתשלומים עבור רכישת גארסיה ועלי מוחמד עדיין לא שולמו. בסוף העונה הנוכחית אמורה בית"ר ירושלים להעביר סכום של 1.2 מיליון ש"ח למכבי נתניה (כמיליון ש"ח נוספים היא הייתה אמורה להעביר בחודש הנוכחי). בנוסף, רק מחצית מהתשלום עבור גארסיה הועבר לקריית שמונה (נותר תשלום בגובה 300 אלף יורו), כשעדיין לא ברור איך בית"ר תתמודד עם התשלומים הללו אם ברצונה להקטין את התקציב. 

עדיין לא ברור כיצד משבר הקורונה ישפיע על המועדונים הגדולים בליגת העל מבחינה כלכלית, אך לספורט1 נודע שמי שגילו לאחרונה התעניינות בשחקנים המרכזיים של בית"ר ירושלים הם קבוצות הצמרת ולא מן הנמנע כי הפועל באר שבע ומכבי חיפה ינסו לצרף את עלי מוחמד וליוואי גארסיה בהנחה שהשניים יימכרו בסכומים הגיוניים.

 

ליוואי גארסיה. בית"ר לא צפויה לעמוד בדרכו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי