אקולטסה החמיא לאוהדים וסיפר באיזו ליגה הוא אוהב לצפות

אלטון אקולטסה
אלטון אקולטסה | מאור אלקסלסי

בראיון קצר בעמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע, שחקן הכנף חשף כי הוא אוהב את הפרמיירליג, מעריץ את כריסטיאנו רונאלדו והיה רוצה לשבת לכוס קפה עם נלסון מנדלה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ניצלה את פגרת הקורונה לטובת סרטון היכרות קצר עם אלטון אקולטסה ההולנדי, שהצטרף לקבוצה במהלך חודש ינואר האחרון והספיק לרשום ארבע הופעות במסגרת ליגת העל. שחקן הכנף החמיא לאוהדים, סיפר עם מי הוא היה רוצה לשתות כוס קפה וגילה מי המודל שלו לחיקוי.

"הייתה לי ילדות טובה. הייתי ילד שקט. אני חושב שבערך בגיל 4 או 5 כבר שיחקתי כדורגל במועדון המקומי בשכונה ומשם המשכתי לאייאקס אמסטרדם", סיפר אקולטסה בפתיחת דבריו.

שחקן שהוא מעריץ: "המדל שלי לחיקוי הוא כריסטיאנו רונאלדו וגם רונאלדו הגדול (הברזילאי). אני אוהב גם את עוסמאן דמבלה. הליגה המועדפת עליי לצפייה זו הליגה האנגלית. אני חושה שהרמה שלה מאוד גבוהה ויש שם המון שחקנים מוכשרים".


מרגיש בבית. אלטון אקולטסה (דני מרון)

על אוהדי הפועל באר שבע: "לפני שחתמתי, שמעתי שיש פה קהל טוב שתומך בקבוצה בכל מצב ותמיד עומד מאחוריה. שמעתי שהאווירה פה טובה וזה תמיד טוב עבור הקבוצה. אני רוצה להודות לאוהדים על קבלת הפנים שהם העניקו לי, אעשה כל שביכולתי כדי להפוך את המועדון לטוב יותר".

איך הוא התאקלם בבאר שבע: "העיר מאוד נחמדה, האנשים חמים והשחקנים קיבלו אותי בצורה יפה. האוהדים, האצטדיון, המועדון – הכל טוב ואני מרגיש בבית".

עם מי הוא היה רוצה לשבת לכוס קפה לו הייתה לו את האפשרות: "אני חושב שעם נלסון מנדלה, כי הוא מהווה השראה בשבילי. אם הייתי יכול, הייתי רוצה לשבת איתו ולדבר איתו על כל מה שקרה ועל החיים".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי