הסיכום ישתנה? בבית"ר שואפים לקצץ בין 30-35 אחוז משכר השחקנים

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

השחקנים הסכימו למתווה של 20%, אולם בדיון שנערך במועדון עלתה האפשרות להשית כבר עכשיו את הקיצוץ שתוכנן ל-2020/21. הכדורגלנים מוכנים להגדיל הקיצוץ רק בעונה הבאה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

האם בית"ר ירושלים הולכת לקראת חתימה על הסכם חדש? הערב (שלישי) נודע, אחרי שיחות מרתוניות שהתקיימו בין הנהלת הקבוצה, הקפטן עידן ורד וארגון השחקנים, כי הבעלים משה חוגג נוטה להגדיל את סכום הקיצוץ לשחקנים לכדי 30-35 אחוזים. הדבר הובהר גם לנציגי ארגון השחקנים, שבודקים את הנושא.

כזכור, שחקני בית"ר ירושלים סיכמו על קיצוץ של 20% בחוזה שלהם. ביום שישי אמר חוגג לתקשורת כי ייתכן והקיצוץ יגדל, וכעת נערך דיון פנימי במועדון לגבי אפשרות להגדילו לשיעור גבוה יותר. כפי שכבר פרסמנו, חוגג נוטה להציע לשחקנים קיצוץ של 20 עד 40 אחוזים בעונה הבאה, אך כעת ייתכן שהנהלת בית"ר תציע לשחקנים לחתום על קיצוץ גבוה יותר. בקרב השחקנים נוצר חשש מסוים כי יוצאו לחופשה ללא תשלום, ולכן הסכימו לבוא לקראת המועדון.

"יש מחשבה לערוך קיצוץ גבוה יותר, אבל אין שום סיכום על כך עם השחקנים", אמר גורם בבית"ר הערב. חלק מהשחקנים מוכנים לחתום על קיצוץ של 20%, זאת בתמורה לקיצוץ גבוה יותר, בשיעור שחוגג מציע, בעונה הבאה. "עד מחר נגיע לסיכום", הבטיח גורם במועדון.

שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים. יסכימו למתווה החדש? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי