מחלוקת בהפועל ת"א: חלק מהשחקנים רוצים לחזור לשולחן המשא ומתן

איאד אבו עביד, עומרי אלטמן
איאד אבו עביד, עומרי אלטמן | אריאל שלום

חלקם טוען כי "עדיף לקצץ 50 אחוז, מאשר לצאת לחל"ת". גורם במועדון : "אם יחזרו, זה יהיה בתנאים שלנו". הערכה: ההודעה לפירסמן ורודריגס לא תעבור את מבחן פיפ"א

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מחלוקת בקרב שחקני הפועל תל אביב בעקבות הסערה שנוצרה אתמול (רביעי) במועדון. לאחר שהנהלת הפועל תל אביב הוציאה את השחקנים לחל"ת, חלק מהשחקנים סבור כי אולי כדאי לשוב לשולחן המשא ומתן בנוגע לקיצוץ. בוזגלו הגיב לטענות בפוסט ברשתות החברתיות וחלק משחקני הקבוצה שיבחו אותו על הפעולה.

אחד השחקנים הסביר הלילה כי "ההנהלה טועה אם היא חושבת שאף אחד לא חזר אליהם בכוונה. לא נקבע דד-ליין ושחקנים היו חלוקים לגבי עניין הקיצוץ. אולי עדיף לקצץ 50 אחוז מאשר לצאת לחל"ת". בהנהלת הפועל תל אביב זעמו אתמול על סירובם של השחקנים לקצץ. גורם במועדון הסביר כי "גם אם יחזרו לשולחן המשא ומתן, זה יהיה בתנאים שלנו".

אתמול הודיעה הפועל תל אביב לזרים מרווין פירסמן ופליפה רודריגס כי החוזים שלהם מבוטלים מאחר ומדובר ב"כוח עליון". בפיפ"א, כך טוענים בהפועל, יש תקנה שיכולה להוביל לביטול חוזה בעילה כזאת. יחד עם זאת, שני השחקנים בודקים את צעדיהם המשפטים בעניין וייתכן שיתבעו את המועדון. כרגע מסתמן ששאר הזרים כן יקצצו. למרות ההודעה של הפועל לשני הזרים, מאחר וזרים לא יכולים לצאת לחל"ת ואף שחקן לא מחויב לקיצוץ, ייתכן ולמועדון יהיה קשה בשלב זה להשתחרר מהם.

פיליפה רודריגס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי