שחקני בית"ר מגיבים על הגדלת הקיצוץ. ומה עם העונה הבאה?

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

הקיצוץ בבירה תקף לתקופת הקורונה, אבל גם אם המשבר יחלוף בחודשים הקרובים, במועדון אמורים להכריז על הפחתה נוספת של 25-35 אחוז. וגם: מאחורי הקלעים על ההחלטה של חוגג

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"שני הצדדים באו אחד לקראת השני. המחשבה הייתה לאפשר למועדון אפשרות לקבל החלטות שלא תחת לחץ, אלא מתוך הגיון בריא. כששמענו מה חוגג אמר, לא היה ספק שנסכים, שינוי המתווה הוגן". כך אמרו שחקנים בבית"ר ירושלים לאחר הסיכום שהושג בינם לבין הנהלת הקבוצה, לפיו יקצצו כ-30 אחוז משכרם – מתווה עליו פורסם כאן שלשום (שלישי).

כזכור, בשלישי החליט חוגג להגדיל את הקיצוץ לרמה של 30-35 אחוז, מעבר לשכר המינימום, כשרק השחקנים שמרוויחים שכר נמוך לא ייפגעו. בהתאם לכך, אתמול ערך הבעלים שיחה נפרדת עם הקפטנים של הקבוצה – עידן ורד, דן איינבינדר ואופיר קריאף, שם הודיעו לו השלושה כי לאחר שיחות עם כלל השחקנים, הם רוצים להגיע לסיכום. חוגג הודיע כי מבחינתו שכר הבסיס שלהם יהיה שכר המינימום במשק, כעשרת אלפים שקל בקירוב, ורק מעל השכר הזה יחל הקיצוץ.

ומה קורה עם העונה הבאה? בבית"ר החליטו כי כל עוד משבר הקורונה יימשך, הקיצוץ יהיה בתוקף. יחד עם זאת, אם הקבוצה תחזור לפעילות תקינה עד העונה הבאה, הצדדים ידונו מחדש על גובה הקיצוץ שאמור לנוע גם הוא סביב 25-35 אחוז.


השחקנים רוצים להגיע לסיכום. עידן ורד (דני מרון)

בבית"ר הסבירו כי המתווה החדש מסייע לשחקנים בגלל ההחלטה של חוגג לא לפגוע בשכר המינימום. "שחקן שמרוויח 40 אלף שקל, ירוויח 31 אלף בקירוב משום שהקיצוץ יחול על 30 אלף בלבד. זה המון עבור מי שנמצא בשעת משבר".

"ההצעה לעונה הזו הוגנת. אתה רואה מה קורה במועדון שיוצאים לחל"ת. זה היה החשש האמיתי שלנו", אמר שחקן בכיר בקבוצה. במועדון הודיעו כי שכר הצוות המקצועי וההנהלה יקוצץ גם הוא, אולם העובדים הזוטרים לא ייפגעו, כך שיהיה אפשר להבטיח המשך ניהול תקין של המועדון בתקופה הזאת. היום אמורה להיערך שיחה עם השחקנים הזרים, שיקבלו הסבר לגבי הקיצוץ וההערכה היא שיסכימו לו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי