Sport1 Banner

למרות הקיצוץ הצפוי, בית"ר עדיין תנסה למכור את מוחמד, גרסיה וקונטה

עלי מוחמד, ליוואי גרסיה
עלי מוחמד, ליוואי גרסיה | דני מרון

השלושה אמורים לקצץ, אך הצעה טובה תוביל לפרידה. מקורב לאחד הזרים: "הורדת שכר השחקנים באופן משמעותי, תוביל גם לירידת מחירים עבור רכישתם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

 בבית"ר ירושלים עדיין ממתינים שעלי מוחמד, ליוואי גרסיה ופרדי פלומיין, הזרים החתומים לעונה הבאה, יאשרו את מתווה הקיצוץ החדש ששאר שחקני הקבוצה הביעו נכונות לחתום עליו. כזכור, בבית"ר הבהירו אתמול (חמישי) שישוחחו עם השחקנים הזרים בנפרד, אולם עד עכשיו לא קיבלו אישור לגבי הסכמתם.

מכיוון שההנהלה נמצאת בבידוד ואסורה התקהלות, הצדדים מנהלים משא ומתן טלפוני. גרסיה ומוחמד ביקשו לקבל ייעוץ לפני שיחתמו ופלומיין מסרב לחתום בשלב זה. בניגוד לדיוגו ורדסקה, שמוכן לחתום, ולשאר הזרים שטרם הסכימו, אנטואן קונטה לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה והנזק הכלכלי לגביו הוא פחות. בבית"ר שלחו מסר לאנטואן קונטה שאם לא יסכים לקצץ הוא יעזוב בקיץ, אך בכל מקרה זה לא יהיה תמורת שחרור בחינם. 

כיצד זה ייתכן? לבית"ר יש אופציה על קונטה וכלל הנראה היא תנסה לממש אותה לפני שתמכור אותו. לגבי פלומיין במועדון עדיין לא קיבלו החלטה וזאת משום שלא יסכימו למכור אותו במחיר של הפסד ועדיין לא ברור אם תהיה קבוצה שתסכים לשלם, בניגוד לגרסיה ומוחמד, בית"ר ירושלים שילמה את כל הכסף להפועל חדרה.


אם לא יחתום על ההסכם, האופציה לא תמומש. אנטואן קונטה (אריאל שלום)

כזכור, בשבוע שעבר התברר כי ללא קשר לקיצוץ, בית"ר מתכוונת לממש את הכנסים העיקריים שלה בקיץ. ליוואי גרסיה ועלי מוחמד מבוקשים בהפועל באר שבע ובמכבי חיפה, שממתינים לראות האם ישוחררו מהמועדון ובאילו סכומים. ההערכה היא שהסכומים בכדורגל הישראלי יחזרו לשפיות בקיץ וכי "הורדת שכר השחקנים באופן משמעותי, תוביל גם לירידת מחירים עבור רכישת שחקנים", כפי שהגדיר זאת היטב מקורב לאחד הזרים.

שחקני הקבוצה מרוצים מהמתווה החדש עליו סיכמו וטוענים כי "משה חוגג היה הוגן איתנו. סכום הבסיס שקבע, ממנו לא יקוצץ שכר, היווה את פריצת הדרך במשא ומתן, שלא נמשך יותר מדי זמן בכל מקרה". לאחר שישובו מבידוד, הנהלת בית"ר תחליט מה לעשות לגבי השחקנים שעדיין לא מומשו האופציות לגביהם. סוכניו של איתמר ניצן כבר קיבלו הודעה כי האופציה תמומש, אך עדיין לא נערכה פגישה עם אופיר קריאף ושלום אדרי, שאמורים להישאר.

עוד באותו נושא: ליוואי גרסיה, עלי מוחמד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי