מוחמד אישר שיצטרף למתווה הקיים, פלומיין הודיע: "שוקל לקצץ"

פרדי פלומיין, עלי מוחמד
פרדי פלומיין, עלי מוחמד | דני מרון

הצרפתי ביקש להתייעץ לפני שיקבל החלטה סופית, סוכנו של הניז'רי אישר לספורט1: "הוא עם המערכת, מחכים למסמך כתוב". בכיר בבית"ר ירושלים: "מי שלא יקצץ, לא יהיה כאן בעונה הבאה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הקשר הצרפתי פרדי פלומיין הודיע היום (שישי) לאנשי בית"ר ירושלים כי הוא שוקל לבוא לקראת המערכת ולקצץ בחוזה בהתאם למדיניות המועדון, אך לפני שיקבל החלטה סופית הוא רוצה לקבל ייעוץ משפטי. במקביל, הקשר עלי מוחמד הודיע לבית"ר ירושלים כי הוא החליט להתגייס לטובת המערכת.

סוכו של מוחמד, אבי ציוני, מסר בתגובה: "עלי סולידרי והוא עם המערכת, בהנחה שמדובר בתקופה של העונה הזאת, כלומר 30 אחוז לעונה הנוכחית במתווה הקיים – הוא החליט להתגייס לטובת המערכת. הוא מבין שזאת תקופה קשה למועדון ולבעלים, אנחנו עדיין מחכים למסמך כתוב".

בבית"ר ממתינים גם להודעת ליוואי גרסיה, שנכון לעכשיו הודיע כי הוא מתכוון לקצץ, אך רוצה להתייעץ עם סוכניו בנושא. דיוגו ורדסקה כבר הסכים לקיצוץ ואנטואן קונטה עדיין מתבצר בעמדתו. "בסוף כולם יקצצו, ומי שלא יקצץ לא יהיה חלק מבית"ר ירושלים בעונה הבאה", אמרו היום בבירה. "אין לנו שום כוונה להשאיר כאן שחקן שלא רואה את עצמו חלק מהמערכת". בבית"ר ינסו למכור בקיץ חלק מהזרים אם יקבלו הצעה טובה עבורם.


מוחמד ופלומיין. התקדמות בבית"ר ירושלים מול הזרים (אריאל שלום)

במקביל, במועדון קיבלו הסכמה עקרונית מכל עובדי המועדון, כשהבדיקה נערכת במקביל גם על אנשי מחלקת הנוער, שהתבקשו גם הם לבוא לקראת המערכת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי