שחקני מכבי ת"א הציעו: קיצוץ של 50 אחוז, תמורת הגדלת הפרמיות בעונה הבאה

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע כי במסגרת המו"מ בין הצדדים, הציעו שחקני האלופה לוותר על חלק מהותי לשלושת החודשים הקרובים, אולם אם יחזרו לשגרה, הקיזוז יחזור בצורת פרמיות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב היא אחת הקבוצות שעדיין לא הגיעה למתווה חתום מול שחקניה בנוגע לקיצוץ, אולם על פי שיחות שהתקיימו בסוף השבוע, נראה כי ישנה התקרבות במגעים בין הצדדים. על פי מידע שהגיע לספורט1, שחקני מכבי תל אביב הציעו להנהלת המועדון מתווה לפיו יסכימו לקצץ עד 50 אחוז משכרם, לפי מדרגות כמובן (המשתכרים הנמוכים במועדון ייפגעו פחות), אולם במקרה של חזרה לשגרה בעונה הבאה, יוחזרו להם חלק מהכספים בצורת מענקים.

ההצעה הזאת הועברה להנהלה הבכירה של המועדון במסגרת המשא ומתן באמצעות הקפטן שרן ייני. שחקן במכבי תל אביב סיפר הלילה: "הנושא נמצא אך ורק אצל ייני, אבל אין ספק שאם נגיע להסכם כזה, מדובר בצעד משמעותי שעושה עבורנו הנהלת מכבי תל אביב".

אם ההצעה תתקבל, שחקני מכבי תל אביב יקבלו את השלמת השכר שלהם בעונה הבאה באמצעות שינוי ההסכם. כלומר, שחקן שקוצץ לו סכום מסוים מהשכר, יזכה לפרמיה גבוה יותר, כך שהפגיעה בשחקנים תהיה מינימלית. בתמורה לכך, כמובן, השחקנים יסכימו העונה לקיצוץ גדול יותר בהשוואה לשאר המועדונים הגדולים – קיצוץ שנע סביב 30 אחוז, תחת תנאים שונים, כמו במכבי חיפה למשל.

יש לציין כי בשלב זה מדובר על קיצוץ שנוגע לשלושת החודשים שנותרו עד תום העונה בלבד. עוד מתברר, כי אם הקבוצה תחזור לשחק עד חודש מאי, השחקנים יתוגמלו על כך כבר העונה. המשא ומתן עם הצוות המקצועי מתקיים בנפרד, אך גם שם מדובר על קיצוץ של עשרות אחוזים.

שחקני מכבי תל אביב. קיצוץ של 50% בתמורה להגדלת הפרמיות בעונה הבאה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי