גורם בבית"ר ירושלים: "הקיצוץ בעונה הבאה יהיה בהתאם לכוחות השוק"

משה חוגג, אלי אוחנה
משה חוגג, אלי אוחנה | דני מרון

בבירה אישרו את הפרסום בספורט1 לפיו חוגג יקצץ גם בעונת 2020/21 והתייחסו למו"מ עם השחקנים הזרים. למרות סירובו לקצץ: במועדון נוטים לממש את האופציה על קונטה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"הסיכום עם השחקנים לעונה הבאה יהיה תלוי אך ורק בכוחות השוק. עדיין לא ברור מה יקרה עם הקורונה ולאן העניין הכלכלי ילך, אבל מה שברור הוא דבר אחד – השחקנים יצטרכו לקצץ", כך אמר היום (ראשון) גורם בבית"ר ירושלים בנוגע למשא ומתן המתקיים עם שחקני הקבוצה לעונה הבאה.

 
 
כזכור, ביום חמישי האחרון פורסם בספורט1 כי הבעלים משה חוגג החליט שבנוסף לקיצוץ העונה שנע סביב 25 אחוז לשחקנים, תיבחן האפשרות לבצע קיצוץ קיצוץ בגובה 25 עד 35 אחוזים גם בעונה הבאה. ההחלטה של חוגג מגיעה על רקע משבר הקורונה והעובדה שרוב העסקים הפועלים תחתיו נמצאים במשבר כלכלי, כפי שקורה ברוב המשק.
 
 
בבית"ר טוענים כי אנטואן קונטה ופרדי פלומיין גם נכון לכתיבת שורות אלה לא מעוניינים לקצץ, אך יחד עם זאת לקונטה אין חוזה לעונה הבאה ובמועדון עדיין שוקלים לממש את האופציה עליו ולנסות למכור אותו. הבעיה עם קונטה היא שחוזהו הבא מוערך בכ-400 אלף יורו ברוטו ולכן ההחלטה אם לממש את האופציה תתקבל מתוך הנחה שיש סיכוי ריאלי למכור אותו בקיץ.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי