יואב כץ, שקנה את הפועל חיפה מיונגר: "הוא לא קל. מאמין שברקת תחזור"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הקבוצה מהכרמל התייחס למינויו של הנאמן מולו עבד בעבר: "הוא טוב. יש לו הרבה ניסיון, אבל כמפרק וזה תפקיד שבו הוא מוגבל יותר". קודם לכן אמר העו"ד לספורט1: "לא יודע אם הפועל ב"ש תימכר"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שבעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת הרעידה את הכדורגל הישראלי כשהודיעה על עזיבתה והעברת זכויות הניהול של המועדון לידי עורך דין צחק יונגר, שוחחנו בספורט1 עם מי שמכיר היטב את יונגר ואת התנהלותו – בעלי הפועל חיפה כיום, יואב כץ.

יונגר אינו זר לכדורגל הישראלי, מכיוון שבעברו כבר שימש כמפרק של קבוצות: ב-2001 הוא קיבל את הפועל חיפה ולאחר כשנתיים מוצלחות הוביל את העברת הבעלות ליואב כץ וב-2018 הוא חזר לכדורגל בתור המפרק של הפועל פתח תקווה, עד העברת המועדון לידי עמותת האוהדים "הכחולה". 

מוקדם יותר, שוחח יונגר עם ספורט1 ואישר: "אני בעל זכויות בהפועל באר שבע. מכירת המועדון? אנחנו עוד לא יודעים לאן זה הולך". כעת, אנו מביאים את תגובתו של יואב כץ למהלך של אלונה ברקת והעברת זכויות הניהול לעו"ד יונגר.

בעלי הפועל חיפה ב-15 השנה האחרונות אמר היום: "עו"ד יונגר היה אחד משלושה אנשים שמכרו לי את המועדון, אני חושב שהוא יודע מה שהוא עושה. הוא לא בנאדם קל. מדובר בעורך דין ומפרק טוב. בשביל לנהל מועדון, בסופו של יום, צריך להיות איש עסקים. הוא עבד גם בהפועל פתח תקוה. יש לו הרבה ניסיון, אבל יש לו ניסיון כמפרק, תפקיד שבו הוא מוגבל יותר. כנאמן אתה מוגבל פחות. אני חושב שבסופו של יום אלונה ברקת תחזור".


ברקת. היא עוד תחזור? כץ מאמין שכן (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי