קשיים במשא ומתן בין הפועל תל אביב לשחקנים

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | דני מרון

הנהלת האדומים הודיעה לנציג הכדורגלנים, עו"ד רועי רוזן, על הפסקת המגעים. הפערים: המועדון דורש לקצץ 50% נטו מהשכר ולא ברוטו כפי שהציעו השחקנים, שעדיין לא הרימו ידיים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שחזרו לנהל משא ומתן עם השחקנים, בהפועל תל אביב סיימו היום (שני) את שלב ההתייעצויות והנהלת המועדון הודיעה לשחקנים כי היא אינה מתכוונת להגיע להסכמות ובישרה לנציג השחקנים, עו"ד רועי רוזן, כי בשלב זה הופסק המשא ומתן. לפיכך, אם עד מחר לא יושג הסדר אחר, השחקנים ייצאו לחופשה ללא תשלום. יש לציין שמחר היום האחרון להגשת טפסי החל"ת. כזכור, מוקדם יותר, פרסמנו כי הבעלים איציק ניסנוב התייעץ עם שותפיו בנוגע להצעת השחקנים. בשלב הדיונים עצמם, הציעה ההנהלה לשחקנים לקצץ 50 אחוז נטו ולא ברוטו.

שחקני הקבוצה הניחו כי יסכים להצעתם לקצץ 50 אחוז ברוטו מהשכר שלהם לעונה הנוכחית ולדון בעונה הבאה בשלב מאוחר יותר. "ניסנוב שמע והפגישה נערכה ברוח חיובית, נקווה שהכל יסתדר. אם מגיעים למצב שבו שחקנים מוכנים לקצץ 50 אחוז מהשכר שלהם, זאת הצהרה. שני הצדדים באים זה לקראת זה", אמרו שחקנים בקבוצה.

היום, הודיעה הנהלת הפועל תל אביב כי חשבה על המתווה שהציעו והיא דוחה אותו. יחד עם זאת, בקרב שחקני הפועל ת"א מקווים שעד מחר יחול שינוי בנושא ומאמינים שאפשר יהיה להגיע לפשרה.


באו לקראת ההנהלה. שחקני הפועל תל אביב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי