עזורי חוזר ל-2010: "אלונה איימה לעזוב בגללי. הפעם, לצערי, לא נראה לי שתחזור בה"

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

התקרית הראשונה בה איימה ברקת לעזוב את ב"ש החזירה לאוהדים את התקווה שאולי זה לא הסוף, אבל הסיטואציה שונה. "רגע קשה", אומר המאמן. ומה חושב גיא צרפתי, שרק סיים חוזה?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ב-1 במרץ 2010 הטילה אלונה ברקת פצצה כשהודיעה בפעם הראשונה שהיא עוזבת את הפועל באר שבע. במסיבת עיתונאים שקיימה אז אמרה כי "העזיבה של עזורי הייתה קו אדום. באווירה שנוצרה, אני לא יכולה להמשיך. אעמוד בהתחייבויות, אבל בעתיד אשמח אם האוהדים יקימו עמותה וייקחו את הקבוצה על עצמם". ברקת לא עזבה בסופו של דבר, אבל שנים אחר כך, לקראת הכנסת ה-21 הודיעה בפברואר 2019 על הצטרפותה לימין החדש. אם כך, זו לא הפעם הראשונה שברקת מאיימת לעזוב. אתמול (ראשון), לאחר ההודעה הדרמטית, לא מעט אוהדי באר שבע העלו אפשרות שברקת שוב תחזור בה, אולם בסביבתה ממשיכים להבהיר שהפעם זה סופי.

מי שעמד אז ב-2010 במרכז העניינים הוא לא אחר מאשר עזורי, שעובד היום בהתאחדות לכדורגל. "ההודעה של אלונה הפתיעה אותי כמו את כולם. זאת כברת דרך ארוכה של אלונה, שלקחה את הקבוצה ממקום מאוד נמוך והביאה אותו לטופ של הכדורגל שלנו", אמר עזורי הבוקר לספורט1. "זה יום קשה לבאר שבע, אבל גם לכדורגל הישראלי שצמא לאנשים בסדר גודל הזה. אני מקווה בשביל המועדון החשוב הזה שיידע להתאפס מהמכה הזאת שבאה לו".

"אלונה איימה לעזוב בגלל הסיפור שלי, היא ראתה בזה חציית קווים אדומים, זה נכון", המשיך עזורי. "שמעתי אותה אומרת את זה, היא לקחה את זה מאוד קשה. עצם זה שהאוהדים רצו שהיא תישאר גרם לזה. איך שזה נראה לי הפעם ואיך שאלונה נשמעת, לצערי לא נראה לי שזה יקרה".


הפעם זה סופי? אלונה ברקת (דני מרון)

ברק בכר, האיש שעשה כברת דרך עם ברקת, מסרב להגיב בינתיים על עזיבתה. במועדון מספרים שבכר וברקת נמצאים בנתק מאז שעזב והקשרים בניהם כבר לא כשהיו. יחד עם זאת, בכר קיבל מברקת פיצוי חודשי עבור כל התקופה בה יישאר בבית ועד שימצא קבוצה אחרת. התקופה היא בלתי מוגבלת, אבל כניסת הנאמן לסיפור עשויה לדרוש ממנו לקצץ. בינתיים, מי שסיים רשמית את החוזה רק לפני מספר ימים הוא עוזרו, גיא צרפתי.

צרפתי, שסיכם על עזיבת המועדון בחודש ינואר אבל קיבל פיצוי בן חודשיים וממש לפני מספר ימים סיים את החוזה בקבוצה, אמר לספורט1: "מאוד נהניתי בהפועל באר שבע, גם תחת הצוות המקצועי וגם תחת ההנהלה, אני חושב שאישיות כמו משפחת ברקת הם נוף חיובי לכדורגל. חבל מאוד שהם יצאו מהנוף הזה", הסביר עוזר המאמן לשעבר. "הופתעתי מאוד מהעזיבה שלה, אני יודע עד כמה אלונה והמשפחה מאוד קרובים וחיים את הקבוצה הזאת. מצד שני, הזמנים הם לא קלים על כולם, כך שאפשר להבין אותה".


צרפתי ובכר. "זמנים לא קלים עבור כולם" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי