בכר מתנדב, חוגג נענה לאתגר ונשיא מארסיי לשעבר מת מקורונה | עדכונים שוטפים

פפה דיוף
פפה דיוף | BORIS HORVAT/AFP via Getty Images

פפה דיוף ששימש כנשיא המועדון הצרפתי במשך חמש שנים, נהרג בגיל 68 לאחר שנדבק בווירוס. אקס הפועל ב"ש התייצב לסייע לנזקקים, בעלי בית"ר ירושלים ניסה להקפיץ כמו הקשר והבטיח

(גודל טקסט)

העולם כולו ממשיך להסתגל למציאות בצל מגיפת הקורונה ולצד השבתת הפעילות ברוב הענפים, אנו זוכים להיחשף יותר לחייהם של אנשי הספורט שפוצחים בשלל אתגרים ברשתות החברתיות, או פשוט מעדכנים כיצד הם מעבירים את השהות בבית עד שיעבור הזעם. כמדי יום, נרכז לכם כאן את כל ההתפתחויות והעדכונים בנוגע להשפעת הנגיף על עולם הספורט.

יום שלישי, 31.3: כל העדכונים
* בשורות עצובות מצרפת: פפה דיוף שכיהן בעבר כנשיא מארסיי בין השנים 2005 עד 2009 מת הלילה נגיף הקורונה בגיל 68.

* גם ליברפול הצטרפה למציאות החדשה שנוצרה והחלה לערוך אימונים משותפים באמצעות אפליקציית "זום". הבוקר שיתפה מוליכת הפרמיירליג ומי שכבר לא ברור אם תהיה האלופה למרות פער אדיר של 25 נקודות בפסגה, כיצד השחקנים והמנג'ר יורגן קלופ עורכים יחד אימון יוגה.


* גיא לרר, מנחה התוכנית "הצינור" ברשת 13, תיעד גם את מאמן הכדורגל ברק בכר, מי שהוביל את הפועל באר שבע לשלוש אליפויות ברציפות, מסייע לאריזת חבילות לנזקקים לקראת חג הפסח.


* שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה הציב אתמול אתגר לעוקביו באינסטגרם עם סרטון שבו הפגין כישורים מרהיבים בהקפצת כדור. מי שנענה לאתגר הבוקר הוא הבעלים של בית"ר, משה חוגג, שהוסיף להבטיח חוזה בקבוצת הנוער לשחקנים מתחת לגיל 18 שיעמדו באתגר של אוחנה.

* עוד בבית"ר ירושלים, המועדון קיים מחווה יפה כאשר לאחר שאישה בת 49 נפטרה מנגיף הקורונה והשאירה אחריה זוג תאומים בני ארבע – החליט המועדון יחד עם ארגון "לה פמיליה" בשיתוף עפ "המתנות שלי" לארגן ולשלוח למשפחה שלל מתנות וצעצועים לילדים. "זה המעט שיכולנו לעשות ברגעים קשים אלה, משתתפים בצער המשפחה", נמסר בהודעה.

* גם בעלי מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר, דאג לעדכן את העוקבים כי הוא מקפיד לשמור על ההנחיות ופרסם תמונה מהמשרד הביתי שבו החל לעבוד, בה לבש כמובן את צבעי הצהוב-כחול של האלופה.

* מסכת קיצוצי השכר בכדורגל העולמי הגיעה גם לג'ורדי קרויף. אקס מכבי תל אביב ומאמן נבחרת אקוואדור בהווה הסכים להפחית משכרו באופן משמעותי, כך אישר נשיא ההתאחדות המקומית. הקיצוץ יחול גם על שאר חברי הצוות של קרויף, כאשר בהתחלה דובר על הקפאת החוזים של ההולנדי ועוזריו, לאור העובדה שעדיין לא עמדו על הקווים אפילו פעם אחת.

* כמו ב"לה ליגה" הספרדית, "בונדסליגה" הגרמנית ואפילו כאן אצלנו בליגת העל, גם ב-NBA החליטו לערוך טורנירי פלייסטיישן. אז הם כמובן לא ישחקו פיפ"א 2020 אלא NBA2K, ובטורניר שייצא לדרך בסוף השבוע ישתתפו בין השאר דמרקוס קאזינס, דונובן מיטשל שהחלים מקורונה. עד יום שישי יפורסמו שמות 14 השחקנים הנוספים שירכיבו ליגה שתימשך על פי התכנון 10 ימים.

* ב"קוריירה דלה סרה" האיטלקי פורסמה תמונה של ילד אשר שיחק בכדור ברחובות מילאנו כשהוא לבוש בחולצתו של ניקולו זאניולו, קשר רומא. התמונה המחישה את רצון העם האיטלקי, המלא בתשוקה לכדורגל, להשתחרר מהסיטואציה הכואבת שמתרחשת במדינה בעקבות המגיפה. זאניולו התרגש והעלה את התמונה לפוסט בו כתב: "אני לא יודע מי אתה, אבל אני מתמלא גאווה לראות אותך עם החולצה שלי! אני יודע שזה קשה ומוזר לשחק כדורגל בעיר ריקה, אך בוא נחזיק עוד קצת וכשכל זה ייגמר, אני בטוח שתשלח לי תמונה שלך משחק עם חברים (אולי אפילו חוגג שער!). מחכה לך".

* ארגון השחקנים האיטלקי הודיע כי הכדורגלנים יהיו מוכנים להשלים את עונת 2019/20 גם אחרי חודש יוני, בתנאי שהרשויות בארץ המגף יאשרו זאת.

* לפי "מונדו דפורטיבו", 26 אנשי כדורגל פורטוגלים התאחדו ותרמו באופן אישי מכיסם למאבק בהתפשטות הקורונה. בין השאר מדובר בכריסטיאנו רונאלדו, נלסון סמדו, ז'ואאו פליקס והמאמן ז'וזה מוריניו שביחד תרמו 150 אלף מסכות לצוותים הרפואיים בבית חולים בעיר פורטו.

* אוהדי הכדורסל בארצות הברית הפעילו לחץ על רשת ESPN בכדי שזו תקדים את שידור הסדרה הדוקומנטרית על עונתו האחרונה של מייקל ג'ורדן בשיקגו בולס, כך ש"פגרת הקורונה" תעבור קצת יותר בקלות. רשת הטלוויזיה האמריקאית צפויה להיענות לבקשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי