שחקני הפועל ב"ש שוקלים תביעה נגד המועדון: "מתעללים בנו"

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

שחקני הקבוצה יגיבו רשמית על הוצאתם לחופשה ללא תשלום, אך כבר מאיימים לנקוט בצעדים נגד אלונה ברקת: "אם הם רוצים ללכת למלחמה, נלך. פירוק? זו לא החלטה שלנו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר שההנהלה והנאמן עורך דין יצחק יונגר לא הגיעו להסכמה עם שחקני הקבוצה, כעת מתגבשת יוזמה חדשה של שחקני הפועל באר שבע  נגד המועדון. בשעות הקרובות (רביעי) יישלח מטעם השחקנים מכתב תגובה על הודעת הנאמן לפיה השחקנים הוצאו לחל"ת, באמצעות נציגם עורך הדין רועי רוזן, אולם בשולי הדברים מתכננים השחקנים להגיש תביעה נגד המועדון והבעלים אלונה ברקת.

הנושא הראשון שנבדק כעת ועליו עשויים ברקת והמועדון להיתבע, הוא הפרת הסיכום בין השחקנים לנאמן כפי שבאה לידי ביטוי בפגישה בין הצדדים. עם זאת, הסבירות לתביעה כזו, כך מעריכים חלק מהשחקנים, היא נמוכה יותר. יחד עם זאת, השחקנים טוענים שלאור ההודעה על הוצאתם לחל"ת, אם לא יושג סיכום חדש ביממה הקרובה, הם יסרבו לקיצוץ בעונה הבאה ויגישו תביעה נגד המועדון בדרישה לקבל את שכר חודש מרץ, זאת משום שהם קיבלו הודעה רק היום (01.04.2020) על יציאה לחל"ת. בנוסף, מכיוון שהעונה אמורה להסתיים בחודש מאי, לא מתכוונים השחקנים להסכים לקיצוץ בחודשים יוני ויולי וגם עבור העונה הבאה. אם המועדון יבקש לפתוח במשא ומתן בנוגע לחודשים אלה, השחקנים יסרבו ויתבעו את כספם בהנחה שהכדורגל יחזור.

במקרה כזה, עשויה ברקת לנקוט בתרחיש קיצוני וללכת לפירוק. בשלב זה, יש לציין, לא דנים במועדון בנושא. בקרב השחקנים אמרו היום כי הם חושדים שמאחורי הצעדים שבהם נקט הנאמן עומדת לכאורה ברקת בעצמה ואחד מהם אף תקף ואמר: "רק אתמול ישבנו אצלה בבית והדברים התנהלו ברוח טובה, אבל אם זו הצורה שבה הפועל באר שבע עובדת, אז לא מן הנמנע שנלך לתביעה. בשעות הקרובות נתייעץ עם עורך הדין שלנו ונחליט מה עושים. אנחנו מרגישים שמתעללים בנו ואין לנו יכולת להגיב על כך. במקום לחפש פשרות, מחפשים מלחמות. לכן, אם לא יושג הסדר אחר, נצא למלחמה".

שחקנים בקבוצה גם התייחסו לאפשרות שהמועדון יבחר באפשרות ללכת לפירוק: "אם לא תהיה ברירה, נסיר את כל הכפפות. הליכה לפירוק זו כבר לא החלטה שאנחנו צריכים לקבל, זה של המועדון".


עומדת מאחורי הנאמן? אלונה ברקת (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי